سلام 143

سلام

چند نفر از همکارا و دوستان در همایش پیاده روی تا کربلا در ایام اربعین رفته بودن این چند روز امده بودن تعریف میکردن عجیب دوست داشتم من هم میتونستم برم . من فکر میکنم این همه برنامه برای زمانی که فراغت از کار پیدا کردم گذاشتم هیچ وقت عمرم کفاف نده که انجام بدم . یکی از  سرپرستا مرخصی خواسته برای اربعین بره کربلا، نذر داره هر سال بره . گفتم فکر نمیکنم مدیرش موافقت کنه . قبلاگفتم که به همه مدیرا فعلا به هیچ مدیر  یا سرپرستی مرخصی ندید .چند روز بعد همونو کارش داشتم گفتند رفته کربلا .  گفتم پس قرار نبود که بهش مرخصی بدن سرپرست که نباید رها کنه بره .به مدیرش گفته : من میرم برگشتم تکلیفمو روشن کنید چکار کنم . راستش خودم کیف کردم .

 

من با این جمله موافقم .

هیچ کس جز خود شما  ، مسئول خوشحال کردن شما نیست .



ادامه مطلب ...

سلام142

سلام

بعله دو روز تعطیلی هم امد رفت . اما باور کنید اصلا نه استراحتی نه تفریحی نه اسایشی . نگاهم به تقویم افتاد دیدم هفته دیگه دوباره دو روز تعطیلی هست . روزهای تعطیلو فقط به خاطر این که بیشتر صبحها میخوابم دوست دارم . دیروز صبح زود ساعت 8.30 تلفن بیداد کرد دیگه کلافم کرد گفتم ای تو روحتون ( البته صلوات ) اومدم بابا اومدم کارخونه .اما باور کنید تعطیل نباشه بهتره روزهای بدی برای اقتصاد ،صنعت هست و این تعطیلات مزید علت . نقدینگیمون شدیدا افتضاح شده بد جور تحت فشار قرار گرفتم و خیلی ازار دهنده شده . یک سریالی پخش میشه به نام روزی روزگاری به شدت دوسش دارم الان فعلا تنها سرگرمی علاقه من شده دیدن این سریال در اخر شبها . خیلی سعی میکنم فیلمی نشم پای سریال نشینم و البته کم هم وقت این جور کارها است اما این سریال یک وقت ازاد تقریبا هست و شدیدا هم به دلم نشسته . تصمیم گرفتم روزی 45 دقیقه تو خونه ورزش یوگا کار کنم احتمالا میفته برای اخر شبها از کی بشه اجرایی کرد نمیدونم اما بسیار خوبه علاقه دارم .

نمیدونم این اهنگهای که براتون میگذارم تو ادامه مطلب میشنوید یا نه . بوخدا جالب مفیده ها ، حتما گوش کنید مطمئنم حداقل همون یک بارشم لذت میبرید گوش کنید و بازم مطمئنم تا الان اکثرشو گوش نکردید .


نمیدونم با این نظر چقدر موافق هستید :


اکثر  ما ایرانیها  تخیل را به تفکر ترجیح می دهیم .


سلام 141

سلام

امروز اصلا حوصله ندارم یک سری مدارک مهم نمیدونم کجا گذاشتم اصلا نرمال نیستم همه  همکارا گشتن پیدا نکردن فکر میکنم از پیشم دزدیدن  . این بچه ها هم پایین دارند بازی گرگمو گله میبرم بازی میکنند رو اعصاب همه هستند .

خیلی خسته شدم فقط منتظرم این دو روز تعطیلی  چند روز اینده برسه از حجم کار کم بشه نفسی بکشیم اخه


 

پیامکی برام اومد

سوالی که بشدت ذهن مسئولین مشغول کرده چرا هر کاری میکنیم مردم از گشنگی نمیمیرند؟


 



ادامه مطلب ...

سلام 140

سلام

بعد از یک هفته ماموریت کار سنگین امروز تصمیم گرفتم که کلا استراحت کنم ، برنامه ریختم که تلوزیون نگاه کنم ( البته دیدن تلوزیون من فقط هی تند تند کانال عوض کردنه ) بعدش یک سری به انبوه کتابهای که نخوندم بزنم ظهری بخوابم ، بخوابمااااااااا بعدش برم دوری بزنم سری به دوستان بزنم برم استخر همینطوری بریم جلو ببینیم چی میشه  تا شب . دیدم نه بابا امکان نداره ، خیلی محترمانه اومدیم سر کار مشغول شدیم . چند هفته است با یکی از دوستان قرار گذاشتیم که صبحهای جمعه بریم دوچرخه سواری الان چند هفته است منتظر من هستش و چند هفته هم من معطلم تا وقت کنم یادم نره برم دوچرخه ام را روبراه کنم ( قرنهاست سوارش نشدم پنچره هستش) هی این هفته اون هفته و الان هم برای چندیم بار تصمیم گرفتم که هفته دیگه جمعه حتما حتما بریم دوچرخه سواری طبیعت گردی . این سی دی که تو ماشین دارم از بس گوش کردم دیگه امادگی کامل دارم که یک کنسرت اجرا کنم اهنگ زیاد داره اما بیشتر همایون ، شهرام شکوهی گوش میکنم . چند تا سی دی باید تهیه کنم که توی راه سرم گرم کنه خوابم نگیره . همیشه فکر میکنم من تمام اهنگهای خوانندگان گوش کردم و همه تکراری شده دنبال اهنگهای که گوش نکردم میگردم که بیشتر جذابیت داشته باشه و فکر میکنم در اهنگهای مقامی بشه پیدا کرد .




ما نمی توانیم تعیین کنیم چند سال زنده خواهیم بود  ، اما میتوانیم تعیین کنیم چقدر از زندگی بهره ببریم .



سلام 139

سلام

اینجا داره بارون میاد عجب هوای عالیی ، به کار پردازمون گفتم هوای بسیار خوبیه پیاده برد لذت ببرید استفاده کن . شنبه هم تهران بارون میامد و بسیار دوست داشتم . تهران با هوای بارونی دوست دارم بخصوص خیابون ولی عصر قدم بزنم اما وقت قدم زدن نمیشه نمیرسه متاسفانه . چراغهای ماشینم خراب شد و فقط نور بالا داشتم و موقع برگشت دیر وقت شده بود و حدود 100 کیلومتر اتوبان نیست و ماشین های روبرو خیلی اذیت میشدن و خودم ناراحت بودم که نمیتونم کاری بکنم و اونها هم فکر میکردن من توجهی به علامت اونها برای تعقیر وضعیت نورم ندارم . خودم هم وقتی توی اون این جاده اگر کسی با نور بالا میامد و بهش علامت میدادم که نور پایین بزن و نمیزد من هم نور بالا میزدم تا متوجه بشه که طرف مقابل اذیت میشه و دید نداره . و به اونها حق میدادم که مثل خودم رفتار کنند . 

جمله جالبی برخوردم 


لازم نیست "بزرگ  " باشی تا  "شروع کنی  "  ، شروع کن تا بزرگ شوی ....




 

ادامه مطلب ...