سلام۲۱

سلام  

هنوز هم که ماه رمضان هست رمقهای اخر . دیروز بعد از قرنها رفتم نانوایی نان بگیرم میخواستم برم باشگاه که تنبل شدم نرفتم گفتم با دوچرخه برم یک کمی بیشتر کالری بسوزونیم لاغر تر بشم  خلاصه با دوچرخه رفتم نانوایی خیلی خلوت بود ایستاده بودم توی صف یکی امد بغل دستم نگاهش کردم اشنا در امد . با  این بنده خدا سالهای خیلی قبل توی باشگاه کاراته کار میکردیم اون موقعها اون دان ۱یا ۲ داشت و من کمربند بنقش بودم و از نظر سنی دانشجو بود و من یک دبیرستانی دوم یا سوم دبیرستان یک مدتی اون مربی کلاس بود در مواقعی که سایر مربیها نبودن  یا ارشد کلاس بود و تابستانها معمولا با یکی از دوستانم ما بیشتر کلاس میرفتیم دو سانس کار میکردیم . یک سال تابستون اون هم زود میامد و تا وارد کلاس میشد می گفت مبارزه کار کنیم گرم بشیم و همش با ما دونفر مبازره کار میکرد و هرجور دوست داشت تمرین میکرد و دائم هم میگفت نترسید محکم میزد  هم منو هم اون یکی دوستمو خلاصه شاید  یک ماهی کارش این بود تا این که یک بار که استادمون امدش سر کلاس از مسافرت برگشت  همون اول کلاس با همین هم باشگاهی عزیزمان مبازره گذاشت اندازه این یک ماهی که مارو زده بود زدش هم سن هم بودن با هم اینقدر کیف کردیم هیچ وقت اونطوری اینقدر خشن  استاد مبازره نمی داد خلاصه خیلی خوشحال شدیم و برادر استادمون بعد از کلاس گفت این به تلافی شما ها بودا فهمیدیم از کجا اب خورده بعد از اون دیگه اون با ما مبارزه و خیلی ندرتا و وقتی که پیش میاد جلوی ما میافتاد اینقدر اهسته و خیلی هوادار مبارزه میکرد . سالهای بعد که ما بزرگتر شده بدیم ارزو داشتیم یک بار بیاد  باشگاه جلوی ما بایسته تلافی نو کهنه رو در بیاریم اما نمیامد و بعدا هم گذشت کنار دیروز تا دیدمش خاطرات برام زنده شد . خیلی دوست داشتم الان کاراته کار میکرد یکتمرین درست حسابی با اون میکردم  تا بهش یاد بدم تمرین دادن یعنی چه  مبازره یعنی چی اون موقعها من کاراته شوتوکان کار میکردم و جز سبکهای کنترلی بود  و الان کیوکوشین  که جز سبکهای ازاد هست  کار میکنم و اصلا از نظر سطح تمرین و  مبارزه با هم قابل مقایسه نیست مبارزه های سبکهای کنترلی بیشتر شبیه سایه زنی یا تمرین کلاسی هستش. البته دیروز بعید میدونم منو شناخته باشه چون خیلی سال از اون موقعها گذشته .

سلام۲۰

سلام  

دیگه کم کم داریم به اخر ماه مبارک رمضان نزدیک میشم حدود ۵ روز دیگه تمام میشه .اواسط ماه که میشه میگم زودتر ماه تمام بشه اما اواخرش که نزدیک میشه میگم کاشکی تمام نمیشد . امسال این معدم خیلی اذیت کرد استرس کاری هم زیاد داشتم مزید علت بود . چه بخواهیم چه نخواهیم ماه تمام میشه مهم این هست که چقدر استفاده کردیم .

سلام ۱۹

سلام  

ماه رمضان هم امد با حال هوای خودش . چند وقت بود میخواستم بیایم مطالبی بنویسم اما نمیدونم چرا اینقدر سرم شلوغ شده و هر وقت هم وقتی  پیدا میشد از خستگی و بی حوصلگی به بعد مکول میکردم . همیشه ماه رمضان دوست داشتم . ان شالله همه بتونیم بهر کافی از برکات این ماه استفاده کنیم  . همیشه اخر ماه رمضان وقتی به عقب بر میگردم میبینم نه نتونستم اون طوری که باید باشه از این ماه استفاده کنم . حرف برای گفتن در این زمینه زیاده اما هر چی نگیم بهتره . خداوند اخر و عاقبت ما رو ختم به خیر کنه .