سلام 119

سلام

دیشب با یکی از دوستان سالهای قبل هم صحبت شدیم از سالهای قبل صحبت کردیم سراغ دوستان مشترک گرفتیم خیلی از همه بی خبر بودیم بعضی دوستان خیلی پیشرفت کرده بودند تعجب میکردم وقتی تعریف میکرد . براش از شبهای قدری که کربلا بودم تعریف کردیم که با این همه مشغله  چطور قسمت شد رفتم و واقعا فکر میکنم یک دعوت اختصاصی بود . 





وقتی همه با من هم عقیده میشوند ، تازه احساس میکنم که اشتباه کرده ام .


 


ادامه مطلب ...

سلام 118

سلام 

دیشب بر حسب اتفاق سریالی از یکی از شبکه ها پخش میشه رو دیدم به نام شاید برای شما اتفاق بیفتد . هر قسمتش مجزا از هم هستش . این قسمتش قشنگ بود و قابل تامل . 

همیشه یک سررسید همراهم دارم( غیر از سررسید کارهای اداریم ) و کارها و جاهای که باید برم میرم یا نکته ای که میبینم میشنوم و اینده باید برم یا انجام بدم و یا اسمی مطلبی میشنوم یاداشت میکنم و در فرصتی برم تحقیق کنم اطلاعات کسب کنم  توش مینویسم و هراز گاهی مرور میکنم . اما فقط حسرت و تاسف همراه داره و البته خوبه خیلی مطالب مینویسم و یادم میره یاداوری میشه .





هیچ وقت نمی توانید با مشت گره کرده دست کسی را به گرمی بفشارید .



سلام 117

سلام

ماه رمضان شده حال هوای مخصوص خودش . توی این ماه کلا خوابم خیلی کم میشه به 4 یا 5 ساعت در 24 ساعت میرسه . امسال اصلا حوصله هیچ کاریو ندارم و روحیه هم که به طبع خیلی خراب پایین و متاسفانه سریع عصبانی میشم . کلا ناراحت هستم . تنها کاریو که دوست دارم و با لذت نگاه دنبال میکنم دیدن نماز تراویج از مسجد الحرام هست که شبها مستقیما پخش میشه . 





همیشه بزرگوارتر از آن باشید که برنجید و نجیب تر از آن باشید که برنجانید ....