سلام 158

سلام

دو روز تعطیلی هم تمام شد و نگاهمون به تعطیلات ماه اینده هستش ، کلا تعطیلات چیز خوبیه ، خدا زیادش کنه . روز جمعه تصمیم گرفتم بریم محلات . و رفتیم خیلیم خوب عالی . به قصد دهکده گل رفتیم . دنیایی از گل بود و ما هم دنیایی از گل خریدیم . هر کسی نرفته بتونه بره خوبه . محلات دهکده گل داره که تعداد زیادی باغ گل هست هم فال هم تماشا . البته اب گرم هم داره که تصمیم دارم یکی دو هفته دیگه هم دوباره بریم به قصد ابگرم ، ان شا الله . البته از بس مسافرت تفریحی نرفتم کلا اداب مسافرت بلد نیستم و بهم ثابت شد که هر کاری شرایط ادابی داره که باید یاد گرفت رعایت کرد .





 اگر ما نتوانیم کسی را که می بینیم دوست داشته باشیم ، چگونه می توانیم خدایی را که نمی توانیم ببینیم دوست داشته باشیم ؟

                                                                                                                                                               ترزا



سلام 157

سلام

دو روز تعطیلی هست ، تمام ذهنم مشغوله که اگر قرار نیام سر کار چکار کنم . فکر کنم این یک نوع مریضی باشه که باید حتما سر کار باشم . نیست  ، هست . اما نمیایم تا کم کم یاد بگیرم عادت کنم .  اکثر دوستانم میرند مسافرت و تنها میشم نمیتونم برنامهای داشته باشم تو خونه هم که حوصله ندارم دائم باشم . خداوند شفا عنایت فرماید . 


به زندگی فکر کن ، ولی برای زندگی غصه نخور . دیدن حقیقت است ، ولی درست دیدن فضیلت . ادب خرجی ندارد ، ولی همه چیز را میخورد . با شروع هر صبح فکر کن تازه بدنیا امدی . مهربان باش و دوست بدار و عاشق باش . 

شاید فردایی نباشد و شاید فردای باشد  ، اما عزیزی نباشد . (الهه قمشه ی )


 

ادامه مطلب ...

1111

http://www.dehkademusic.ir/fa/downloadmusic/arom/music/592/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%82%D8%B4%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D9%88%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D8%A7%D8%B3%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B4%D8%B9%D8%B1/اهنگ جوونی از قاسم افشار 



http://www.irmp3.ir/music/album_music/5543/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D9%86%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B1%D9%87%D8%A7%D8%AF

سلام 156

سلام

هوای بسیار عالی و طبیعت در بهترین حالت خودش . پروژه دوچرخه سواری ، بله داره انجام میشه . دو هفته هست که جمعه ها میریم طبیعت گردی واقعا عالیه عالی . روزهای جمعه رو بیشتر برای استراحت گذاشتم و بیشتر از 3 یا 4 ساعت سر کار نمیرم . اون پروژه جا به جایی محل کار فعلا کنسل شده . از اینجا نتونستم برم . اجازه ندادن ، رفتن من باعث رفتن یک سری مدیرا میشد که به سختی نگهشون داشتم وسازمان تشکیلات تعطیل میشه ، باید تحمل کنم چند ماهی تا ببینیم چی میشه و مشکلات این قدر زیاده که بعضی وقتها در اتاقو قفل میکنم تلفنها هم قطع و سکوت مطلق . ان شاالله که درست بشه . دوستان بانکی حساب سپرده ای گفتن باز کنم اسم حساب گنجینه سپهر هست و دیدم خیلی عالیه مزایای خوبی داره و پس انداز خوبی برای اینده هست ، دوستان حتما این حساب برای خودشون باز کنند و نسبت به توانشون سپرده گذاری اولیه و ماهانه بکنند . حتما این کار انجام بدید یک سپرده گذاری 10 ساله یا 20 ساله باز کنید اخر دوره برگشت خوبی داره .


این جک تو وایبر برام فرستادن خوندم خیلی خندیدم .

یه بنده خدایی از روضه میاد میگند چطوری بود جلسه ، میگه مداحه همچین داد فریاد میکرد انگار تقصیر از ما بوده ما مقصریم. 

سلام155

سلام

یک اهنگی بود چند سال قبل خیلی گل کرد همه میخوندش " همه چی ارومه من چقدر خوشبختم " یادتونه الان دقیقا برای من همون شده " همه چیز طوفانه من چقدر بدبختم " این شعر گفتم یاد این جکه افتادم که از یک ترکه میپرسند قرمز چه رنگیه ، میگه زردو دیدی ابیش . شاید یک چیز دیگه از من تو ذهنتون باشه ،اما مطمئن باش اشتباهه.




اگر قرار باشدخوبی ما ، وابسته به رفتار دیگران باشد . این دیگر خوبی نیست ، بلکه معامله است.....