سلام ۱۷

سلام  

در دوران نوجوانی دوست داشتم که قاضی بشم .الان که فکر میکنم میبینم از الطاف خداوند بوده که رفتم دنبال این حرفه و شغل. جدا کار سخت و خطرناکی هست . خطرناک از نظر حق و ناحق کردن حقوق دیگران . وقتی به دادگاه میرم برای پرونده های کاری میبینم واقعا قاضی های الان بدون دقت و اکثرا هم بی سواد احکامی صادر میکنند که با هیچ دلیل و منطقی سازکار نیست . یا موضوعی پیش میاد که باید قضاوت کرد تعجب میکنم که قضات به راحتی رای صادر میکنند .

سلام ۱۶

سلام  

این روزها هوا چقدر گرم شده . منطقه ما تقریبا جز مناطق معتدل و خنک حساب میشه . مردم مناطق گرمیسر یا کویری حتما خیلی اذیت هستند  . به هوای گرم خیلی عاجزم زود توانم تحلیل میره و اذیت میشم . هوای سرد خیلی بیشتر دوست دارم بخصوص هوای بارندگی برف یا بارون . 

 قدم زدن توی هوای بارونی یا برفی برام خیلی دلچسبه . تا چند سال قبل که وقت میشد میرفتیم کوه توی زمستان کوه نوردی یک حس خیلی خوبی داشت هر چی برف بیشتر بود تلاش بیشتری میکردیم برای من دلچسب تر بود .

سلام ۱۵

سلام  

ماه رجب امده . ماه خدا . ماهی که دعوت به دعا توبه و بازگشت به سوی خدا . و چه راحت این ایام از دست میدم . چند روز قبل دوستانی داشتند برای اعتکاف نام نویسی میکردن و توی تلوزیون می دیدم که میگفتند از چند روز دیگه مراسم اعتکاف شروع میشه . تا حالا وقت نشده برم و فرصتشو نداشتم شایدم لیاقتش . یکی از ارزوهای من هست که برای یک بار هم شده توی این مراسم شرکت کنم کسانی که رفتند خیلی راضی بودن و دیگران ترغیب به رفتن میکنند . قبلا یک بار تصمیم گرفتم که برم اما تلفنم هم با خودم ببرم یک کمی کارهارو  از اونجا جلو ببرم اما دیدم باید از صبح تلفن بدست باشم تا شب و هیچ فایده ای نداره و مزاحمت برای دیگران هم هست نرم بهتره . خوشا به سعادت کسانی که رفتند .