سلام 94

سلام 

از گرمی هوا کمی کم شده و میشه کمی خنکی احساس کرد و از اون داغی هوا خیلی کم شده . بازی اتل متل توتوله درمجلس برای  تایید وزرا حتما دیدید بعضیاشون خوب بازی نکردن شایدم بازی کن خوبی نیستند یا هنوز در حال دست گرمی هستند و دوران اموزشی میگذرونند . اقای روحانی نمیدونم بر حسب چه موردی این اقا رو برای وزارت ورزش جوانان معرفی کردی بعد هم میگی سهم خواهی حزبی نیست یا به قول خودمون پر پارتی در کار نبوده ، اقای روحانی داشتیم اول کاری.  مطلبی خوندم به دلم نشست  برای دوستان میگذارم تا اونها هم بخونند استفاده کنند :


ابتدا به شدت سعی داشتم تا دبیرستان را تمام کنم و دانشکده را شروع کنم ،  به شدت سعی داشتم تا دانشگاه را تمام کرده و وارد بازار کار شوم ، تمام تلاشم این بود که ازدواج کنم و صاحب فرزند شوم ، سپس تمام سعی و تلاشم را برای فرزندانم بکار بردم تا آنها را تا حد مناسبی پرورش دهم ، سپس  تونستم به کار برگردم ،  اما برای بازنشستگی تلاش کردم ، اما اکنون که در  مرگ هستم ، ناگهان فهمیده ام که فراموش کرده بودم زندگی کنم .  لطفا اجازه ندهید این اتفاق برای شما هم تکرار شود.قدر دان موقعیت فعلی خود باشید و از هر روز خود لذت ببرید. برای به دست آوردن پول، سلامتی خود را از دست می دهیم. سپس برای بازیابی  سلامتی مان پول مان را از دست می دهیم .گونه ای زندگی می کنیم که گویا هرگز نخواهیم مرد و گونه ای می میریم که گویا  زندگی نکرده ایم... ( کتاب زندگی کن )


 و چه تعداد زیادی از ماها مصداق همین مطلب هستیم و همین نقش بازی میکنیم . 

سلام 93

سلام

ماه رمضان تمام شد اما هنوز حسش نرفته ، روز های اخر به سختی با معده درد جلو رفتم و خیلی داره اذیت میکنه باید تحمل کنم تا رو براه بشه . شبکه 3 دو شب قبل داشت فیلم سیمنایی سریال دزد پلیس  (اگر اشتباه نکنم اسمشو ) پخش میکرد  اخر شب بود حدود یک ساعت اخرشو دیدم  خیلی سریال قشنگی بود مفرح شادی ،  اگر دوباره پخش کنند حتما حتما از اولشو این بار نگاه میکنم من  حرفها چرت چرتهای بازیگر ا  خیلی خیلی دوست داشتم . بلاخره مزاحم تلفنیه پیدا شد  دوستان زحمت کشیدن پیگیری کردن دیروز جواب امد امروز مزاحمه بازداشت شده همین امروز جلب و بردنش پیش قاضی سریع بردن زندان البته طرف سیم کارتو داده به داداشش و خودش علی الظاهر مزاحم نبوده اما بردن زندان تا برادرش خودشو معرفی کنه اگر راست بگه شاید 20 نفر دنبالش راه افتاده بودن گریه زاری میکردن خودم ناراحت شدم مادرش بدجور خودشو میزد اما چاره ای نیست برادرش کار نکرده نگذاشته که نکرده باشه اعتیاد ، حمل مواد مخدر ، شرارت ، مزاحمت ، زن برادرش یک بار دزدیده و الان هم شاگرد شوفر هستش کلا آدم شروریه . از کسی پول گرفته که ایجاد مزاحمت کنه . فکر نمیکردم اینقدر سریع دو روز قبل که از اگاهی تلفن زدن گفتند چند روز مهلت بده همین چند روز دستگیرش میکنیم باورم نمیشد . اشنا پارتی چه کارا که نمیکنه . 

متاسفم برای کسایی که برای دیگران خودشون به زحمت دردسر میاندازند .  

سلام 92

سلام 

نزدیک عید فطر شدیم و روزهای اخر ماه مبارک رمضان هستیم . از الان که دارند خط نشون میکشند که پنچ شنبه عید نیست و توی این فکرا نباشید ماه قابل روئیت نمیباشد ،  این پیش بینشون در مورد پنچ شنبه و از الان میگند ماه قابل دیدن نیست دقت نظر میرسونه . دو سه شب قبل اخرین شب ریاست جمهوری احمدی نجات برنامه مصاحبه با ایشون داشتند هر وقت مصاحبه یا سخنرانی احمدی نشون میدادن من اصلا نگاه نمیکردم اما این اخریو دیدم وقتی صحبت میکرد دلم براش سوخت و مجری هم بدجوری دلشو کباب میکرد .  ادم احمقی بود اما ناراحت کننده هست  وقتیکه ببینه اکثریت مردم از رفتنش خوشحالند چرا باید یک نفر این جوری رفتار کنه که خوار خفیف در پیش مردم باشه .  منتظریم ببنیم اقای روحانی چکار میکنه .

سلام 91

سلام 

ماه رمضان هم داره تمام میشه فقط 6 یا 7 روزه دیگه مانده . این که اخرش چکار کردیم مهمه . اما امسال سخت بود ساعات زیاد روزه داری ، گرما ، کار یک کمی سخت سنگین بود . دیشب یک قسمت کامل دودکشو دیدم خیلی قشنگ بود با الان حدود 2 یا 3 ساعتی شد که از این سریال دیدم  خیلی قشنگ بازی میکنند کلمات اصطلاحات قشنگ جالب بکار میبرند . چند روز قبل برای دومین بار توی مدت رانندگیم جریمه شدم  نبستن کمربند و بعدشم همراه  نداشتن گواهینامه . چقدر بی مورد توی فلکه مرکز شهر نبستن کمربند حالا همراه یک چیزی راننده فکر میکنم بی مورده . اما کلا قصدش جریمه کردن بود . امروز هم روز قدس بود و مردم شهید پرور غیور حب الهی برای راهپیمایی رفتند و باز هم راهنمایی رانندگی بعضی خیابونها رو بسته بود . نمیدونم بستن اخر خیابون یعنی چی تا ته خیابون بری و  ببنی بستند مامور هم سر خیابون نمیگذارند  که اخر خیابون بستیم فقط ماشینهای راهنمای رانندگی اخر خیابون میگذارند .کسی هم نیست بهش حالی کنیم این کار اشتباهی هست ، حتما اونها هم رفته بودن راهپیمانی شعار بدن اونجا حضور نداشتن.

سلام 90

سلام 

ماه رمضان هم نصف شد 15 روز گذشت . با این که کمی روزه گرفتن سخت هست اما زود گذشت خیلی زود . ان شاالله که استفاده معنوی از این ماه برده باشیم . هنوز جواب نامه  شناسایی دادگاه از شرکت مخابرات برای نام مزاحه نیامده اما  چند روز قبل تهدیدش کردم که بیشتر از این عصبانیم نکن پیدا خواهی شد  راه عذر خواهی برای خودت بگذار و دیگه پیام نمیده گوشیشو خاموش کرده . مطمئنم از پرسنل شاغل هست .حدسم روی چند نفر هست اما انتظار میکشم  تا جواب نامه بیاید . یک سریالی از تلوزیون پخش میشه به نام دودکش اگر اسمشو اشتباه نکنم کمی از اون دیدم حدود یکی دو ساعت جالب بود و این مدت هم اتفاقی وقت کردم ببینم سریال طنز قشنگیه اما وقت نشد ببینم .  فکر میکنم ارزش وقت گذاشتن داشته باشه برای دیدن .  توی ماه رمضان همه برنامه ها کارهای روزمره ام به هم ریخته و خیلی از اونها رو دیگه وقت نمیشه انجام بدم ان شاالله تعطیل تا بعد از ماه رمضان . اداره جات هم که الحمد الله توی این ماه تعطیلند ساعت کارشون 8 صبح تا ساعت 1.30 دقیقه . با خودم فکر میکنم یک وقت سخت نگذره بهشون فشار بهشون وارد نشه بندگان خدا . خیلی از مردم بخصوص شرکتهای خصوصی کارخانه جات حداقل 8 ساعت کار میکنند اما اونها این مقدار .  اونها هم مثل بقیه کارمندها کارگرا چرا باید فرق باشه . جای سوال داره .