سلام 33

سلام 

بلاخره از اون بارونهای درست حسابی امد از پری شب تا دیروز ظهر بارون امد. حسابی همه جا رو شست از نیمه شب شروع شد و بعدم صبح تا ساعت 10 بود و وقتی برای استفاده و مستفیض شدن نداشت . طبق احادیث یکی از زمانهایی که دعا به استجابت نزدیک تر هست موقع نزول برکات از اسمان هست . یک دفعه اینجا سرد شد و لباسهای گرم بیرون اوردیم پوشیدیم بخاریها رو هم روشن کردیم و پاییز داره خودشو نشون میده . عمر روزگار چقدر زود میگذره عین برق باد سال نصف شد  چشم به هم بزنیم شده اسفند ماه  . سالها ماه ها پشت سر هم میاند میرند و هنوز ما در غفلت بی خبری هستیم  

سلام 32

سلام 

امروز از ظهر داره هوا پاییزی میشه . باد میاد رگبار بارون میزنه . خیلی سال دیگه نشده برم زیر بارون با چتر قدم بزنم بارون بیاد چتر دستم باشه بزنم بیرون . همیشه  پاییز  یاد عصر های خیابان ولی عصر بین میدان ولی عصر تا چهار راه کالج میفتم  عصرها که میخواستم برم طرف خونه هوای سرد نم بارون فضای خوبی داشت و پیاده رو هم نسبتا خلوت بود و سعی میکردم اون مسیر پیاده برم خیلی خیلی میچسبید . دیروز هم دیدم کم کم داره برگها میرزه و خیابونها هم پر از برگ شده . پاییز فصل خیلی قشنگیه و دلگیر .

سلام 31

سلام

دیروز رفتم دندان پزشکی همون خانم دکتر قبلیه بود دوباره دیدمش خیلی خوشحال شدم . ایشون خیلی بهتر کار میکنه من هم راحترم . رفتیم سراغ همون دندان مشکل داره هر کسی میبیندش جا میزنه میگه کار من نیست گفت حتما عصب کشی میخواد گفتم یک کاریش بکن بدون عصب کشی قبلا پر شده ریخته ترمیمش کن چند وقتی برم درد گرفت میکشم عصب کشی نمیکنم . بنده خدا مشغول شد خیلی خیلی هوای منو داره با احتیاط کار میکنه مراعات میکنه احساس میکنم این بار بیشتر دیگه مراعات میکرد . اصلا بهش نگاه نمیکردم تا راحت کار کنه چشمهامو میبندم راحت باشه . وقتی کار تمام شد گفت بگذار یکی دیگه از دندانهاتو هم درست کنم فکر کنم 25 دقیقه زیاد کار نداره یک کمی استراحت کن  بیاد داخل در همین بین برقها رفت شروع کرد به بازی دراوردن قطع وصل میشد گفت میترسم دست بزنم برقها بره اذیت بشی عصری بیاد مطبم درستش میکنم . اما نرفتم . خیلی از دندانهام مراقبت میکنم مسواک نخ دندان اما دندانهام اذیت میکنند دریفهای اخر که همه یک بار پرشدن و ردیف های جلو همه سالمند . از چیزی که بدم میاد رفتن به دندان پزشکی هست . بی حسی زیاد میزنند اما بی حسی زیادی احساس نمیکنم و بی حسی عمیق نیست .

سلام ۳۰

سلام  

دیروز یک جلسه ای  در یکی از بانکها داشتم رفتم اونجا . قبل ازجلسه با رئیس بانک توی سالن صحبت میکردیم قدم میزدیم یک خانمی امد و به رئیس بانک گفت میخوان ۵ تا نون بخرم کمک کنید رئیس بانک گفت که ۱۰۰ متر جلوتر کمیته امداد هست برید اونجا . خانمه گفت که ابرو دارم کمک کنید ..... با خودم فکر میکرد بره کمیته امداد بهتره یا از همه جلوی دیگران کمک بخواد . و به این نتیجه رسیدم که معلومه ابرو دار محتاج نیست و شاید هم اشتباه میکردم من سرمو بلند نکردم که ببینمش . شرایط اقتصادی خیلی خراب شده اما بعضیا هم ظاهر نمیای میکنند . از اول سال کلیه خدمات اجناس شاید ۱۰۰ درصد که بعضی اجناس کمتر و بعضی بشتر اضافه شده اما حقوق  حقوق بگیران یک ۱ ریالی هم اضافه نشده . واقعا من نمیدونم اونهای که خودشون  میدنند کی هستند مخاطبم کیا هست چی دارند بگند با چه رویی زنده هستند . و واقعا مثلی هست که میگند عرب سیر نگه دار عجم گشنه درست درسته .

سلام۲۹

سلام  

زیاد اهل مطالعه هستم بیشتر کتابهای خاصی مبخونم  البته نه همه جور کتابی . در دوران دبیرستان هم خیلی میخوندم خیلی زیاد و بیشتر کتابهای رمان پلیسی شاید بشه گفت بیشتر کتابهای پرویز قاضی سعید  ،امیر عشیری، ر اعتمادی .....و کسایی که توی این سبکها بودن   خواندم .کسایی که کتابهای این نوسندگان خوانده باشند میدونند منظورم چه جور کتابهای هست اما الان خیلی متاسف که وقتمو اون موقع صرف خواندن اون کتابها کردم الان بیشتر کتابهای عرفانی  و تاریخی میخونم و ارزش خواندن  هم داره . کتابی توی دهنم هست در چندین سال قبل خواندم به نام تیمور لنگ  کتاب خیلی جالبی بود و تاثیر زیادی روی من و اون دوران من گذاشت کتاب در مورد تیمور لنگ زیاد هست من این کتاب خواندم و کتابهای عزیز نسین هم خیلی جالبه پر از کنابه های اجتماعی طنز هستش دوستان بخونند بد نیست الان دیگه نه وقت و نه حوصله خواندن کتابهای طنز خنده دار ندارم بیشتر کتابهای عرفانی مذهبی میخونم و فکر میکنم بیشتر استفاده بهره برای من داره . خیلی کتابهای متفرقه خواندم دارم اما جز تاسف چیزی دیگهای عاید من نشد . هر کتابی ارزش خواندن نداره . الان هم کتاب نخوانده زیاد دارم و منتظر وقت فرصت هستم تا بخونمشون معمولا نمایشگاه کتاب میرم کتابهای مد نظرمو برای یک سال میخرم یک سری کتابها از قبل رزو خرید بودن و یک سری دیگه میبینم میخرم و اینها بایگانی میشه و در طول سال در وقتهای ازاد میخونم . و بعضی وقتها کتابهای پیدا میکنم در کتابخانه که مربوط به خیلی قبل بوده ندیدم و لا به لای کتابها گم شده و نخوانده مانده و هر روز نسبت به قبل وقت مطالعه کمتر کمتر میشه و بیشتر برنامه های تلوزیون جاش میگیره . اما فکر میکنم کتاب اثر بخش تره .