سلام 173

سلام

الحمد الله امسال اوضاع بارندگی خوب بوده . اما در منطقه ما برف انچنانی نیامده فقط کمی برف ابکی میباره و سریع تمام میشه و باز هم خوبه . انفولانزا هم که بیداد میکنه . من هم مبتلا شدم اما الحمد الله  روبراه شدم  یک هفته ای هم باز درگیرش بودم. و متاسفانه در بعضی استانها از نوع شدید و واگیر دارش مردم خیلی ازار داده . اوضاع کار هم خوبه اما رکود شدیدی توی بازار هست  خرید فروش رونقی نداره و به قول دوستان منتظر شب عید هستیم که جنب جوشی ایجاد بشه .


  اهنگ جدیدی گزاشتم به اسم تمام میشوم شبی  با صدای تاجیک 

بسیارم قشنگ عالی  دوست داشتنی باب دل خودم

ان شا الله که لذت ببرید 


نظرات 1 + ارسال نظر
یک خبرنگار یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:04 ق.ظ http://soozhenegar.ir/

سلام ،
خُب خدا رو شکر که به خیر گذشت ...
همیشه تندرست باشید ...
ان شاءالله ...

+ بهبود کسب و کار و اوضاع اقتصادی هم که گویا فقط در شعارها یافت میشه و لاغیر !! ... :|

گرچه روزی رسان خداست ...
و نباید ناامید بود ...

سلام
نا امید نیستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد