سلام ۱۴

سلام 

هفته گذشته بعد از یک سری برنامه ریزی کسر و اضافه کارها موفق شدم برم نمایشگاه کتاب اما از ساعت ۸ صبح که رسیدم تهران تا وقتی که تونستم برم داخل نمایشگاه ساعت ۱۱.۳۰ شد تمام بزرگراها پارکینگ ها خیابانهای اطراف شلوغ بسته ترافیک بود و نمایشگاه هم روز جمعه بود که رفته بودم . انبوه ادمهای علاف بخصوص دانشجویان دانش پژوهان عزیز که از شهر ها و دانشگاه های دور نزدیک امده بودن فقط به صرف این که از شهرشون دانشگاهشون بیرون زده و یک محیط ازادی قرار بگیرند از سرو کول هم بالا برند . عده های کمی از اونها که کمی دانش پژوهتر بودن به دیدن کتابها پسنده میکردن و جز اتلاف وقت خودشون و دیگران هیچ کار دیگهای نداشتند انجام بدن . من تعجب میکنم کتاب هم دیدن داره که اون همه ادم برای دیدن کتاب امده بودن یا اون همه دانشجو از سراسر ایران فقط به صرف این که پسر دختر از سرو کول هم بالا برند امده بودن اگر دانشگاه ها اقدام به اوردن اونها بصورت رایگان نمیکردن شاید جمعیت به یک سوم تقلیل پیدا میکرد و تعداد کمی اقدام به امدن میکردن . اما چکار میشه کرد مملکت ما هست محیط محیط فرهنگی ادبی . تا ساعت ۸ شب با خستگی زیاد تونستم چند تا کتاب مورد نظرمو پیدا کنم . اما صد حیف از وقت خریداران واقعی کتاب که وقت اونها در ترافیک ماشین ادمهای داخل نمایشگاه تلف میشه .و شاید بشه گفت تنها چیزی که اونجا اصلا ارزش نداشت وقت زمان بود .

سلام۱۳

سلام 

بعد از مدتها  وقت شد بیام به این وب لاکم . چندین بار امدم اما وقت نشد چیزی بنویسم  .چند وقته واقعا سرم شلوغ شده این ۴ ماه اخیر خیلی خیلی سرم شلوغ بود و به جز کار به هیچ مورد دیگهای نرسیدم . در فروردین هم بیشتر ایام ماموریت بودم .  قصد کرده بودم که فصل بهار برم کوه یا طبیعت گردی اما دریغ که یک ماهش گذشت وقت نکردم برم هر چی میگذره وقتم کمتر کمتر میشه مهلت فرصتها رو از دست میدم . امروز هم قرار بود برم ماموریت که الحمد الله نشد و نرفتم و فرصتی شد بیام این وبم . هوا هم که خیلی عالیه بارندگی هم گه گاه میشه . در مطلب قبلیم گفته بودم که اصفهانها چنین چنان اما قطعا نه همه اصفهانیا  به صورت باشند به هر حال هر جایی خوب بد دارند .