سلام 110

سلام

اخر سال هم داره نزدیک میشه. چقدر روزها ، ماها این قدر زود میره . همیشه قبل از سال سر رسید سال اینده رو میارم ( اولین  با اولین سررسید رو میزی  که میرسه دستم  ) و چشم انداز روز ها ماهای سال اینده رو نگاه میکنم . کمی هم چشمم دنبال مناسبتها و تعطیلاتش هستبدون این که بتونم استفاده کنم . همه سال همینطور بوده قبل از سال رزیابی سال اینده رو میکنم . ان شالله که بتونیم سال اینده بهتر  و بیشتر از فرصتها استفاده کنم . از الان تصمیمات خوبی برای سال اینده بگیریم و سعی کنیم که حتما اجرا کنیم . نمیدونم واقعا این همون زندگی روزگاری که قراره باشه و ما باید زندگی کنیم ، این روش درسته غلطه .


 

من عمر تباه کردم ، اما توبه                   من نامه سیاه کردم ، اما توبه 

در محضر دیدگانت ای صاحب عصر            صد بار گناه کردم  اما توبه 




ادامه مطلب ...

سلام 109

سلام

بله بعد از چند وقت غیبت شرف حضور پیدا کریم در این وب لاگم . بسیار سرم شلوغ بود و بیشتر هم ماموریت بودم . از محیط کارخونه دور بودم راحتر بودم با این که بسیار اوقات تنها بودم و تنها رانندگی میکردم اما خوب هست بیشتر وقت فکر کردن دارم .و همسفرم هم رادیو هست و به رادیو  پیام گوش میدوم . و وقتهای هم که رادیو جواب نمیده در تفکر تعمق هستم .  نمیدونم چرا از 25  بهمن دیگه شروع میکنند به عید زمزمه های عید داره میاد و از 15 اسفند به بعد هم رسما سال تمام شده حساب میشه سال نو تبریک میگند .



موضوع این نیست که چه کاری میکنیم ، مهم میزان عشقی است که به کارمان داریم .  "مادر ترزا "