سلام142

سلام

بعله دو روز تعطیلی هم امد رفت . اما باور کنید اصلا نه استراحتی نه تفریحی نه اسایشی . نگاهم به تقویم افتاد دیدم هفته دیگه دوباره دو روز تعطیلی هست . روزهای تعطیلو فقط به خاطر این که بیشتر صبحها میخوابم دوست دارم . دیروز صبح زود ساعت 8.30 تلفن بیداد کرد دیگه کلافم کرد گفتم ای تو روحتون ( البته صلوات ) اومدم بابا اومدم کارخونه .اما باور کنید تعطیل نباشه بهتره روزهای بدی برای اقتصاد ،صنعت هست و این تعطیلات مزید علت . نقدینگیمون شدیدا افتضاح شده بد جور تحت فشار قرار گرفتم و خیلی ازار دهنده شده . یک سریالی پخش میشه به نام روزی روزگاری به شدت دوسش دارم الان فعلا تنها سرگرمی علاقه من شده دیدن این سریال در اخر شبها . خیلی سعی میکنم فیلمی نشم پای سریال نشینم و البته کم هم وقت این جور کارها است اما این سریال یک وقت ازاد تقریبا هست و شدیدا هم به دلم نشسته . تصمیم گرفتم روزی 45 دقیقه تو خونه ورزش یوگا کار کنم احتمالا میفته برای اخر شبها از کی بشه اجرایی کرد نمیدونم اما بسیار خوبه علاقه دارم .

نمیدونم این اهنگهای که براتون میگذارم تو ادامه مطلب میشنوید یا نه . بوخدا جالب مفیده ها ، حتما گوش کنید مطمئنم حداقل همون یک بارشم لذت میبرید گوش کنید و بازم مطمئنم تا الان اکثرشو گوش نکردید .


نمیدونم با این نظر چقدر موافق هستید :


اکثر  ما ایرانیها  تخیل را به تفکر ترجیح می دهیم .


نظرات 4 + ارسال نظر
بانوی شرقی دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:57 ق.ظ http://frawahr491.blogfa.com

امیدوارم حال خوب و خوشی داشته باشید

ان شاالله

سحر دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:35 ب.ظ http://sahar29.blogfa.com

سلام . ممنونم از حضورتون

تشکر

maRyam چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:44 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
شما به 8:30 میگید صبح زود!!!!!
ما به 5:02 میگیم صبح زود
از فیلم های ماهواره متنففففففففففففرم...
با نظرتون کاملا موافقم...
خدا یار و نگهدارتان

ساعت کلا فبل از 8 ، صبح زود حساب میشه

دامون شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ق.ظ http://enqolt.persianblog.ir/

کارخونه دار؟!!!
پس اعصابت گچیه ، همینکه فرصت میکنی بنویسی یه معجزه هست
خدا بهتون تو این شرایط صبر بده

فقط یک کارمند در کارخونه . اخه کارخونم کجا بوده برادر من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد