سلام 84

سلام 

این هم از انتخابات  و رئیس جمهور  اقای روحانی . همون احساسی که با انتخاب شدن خاتمی داشتم الان دارم و احساس میکنم  همه مردم همون حس دارند . یک ادم میانه رو متعادل اصلاح طلب . ان شالله که بتونه ابروی رفته ایران ایرانیو برگردونه ،  شرایط اجتماعی اقتصادی سیاسی کشور در حالت متعادلی قرار بده . واقعا وقتی اسم ریاست جمهوری یا اسم احمدی نجات میامد مردم ......... . منتظر اینده هستیم ببینم چه خواهد شد اما همه امید وار هستند . این موضوع به عینه احساس میکنم که واقعا اگر بخواهند میتونند ایرانو سرفراز کنند رفاه اقتصادی اجتماعی جامعه بالا ببرند اگر بخواهند . توی این هفته دو بار شاهد کارناوالهای شادی بودم یک بار در شب اتفاق افتاد وقتی که اقای روحانی انتخاب شد و یک بار هم برای تیم ملی . از فوتبال خوشم نمیاید و وقتی شادی کودکانه مردم میدیم برای این بازی خندم میگیره البته برای ایران خوشحال شدم اما از این حرکتها تعجب کردم میکنم . سوالی از دوستان داشتم  ، به چه ورزشی علاقه دارید و یا چه ورزشی انجام میدید .

سلام 83

سلام 

روز موعود داره نزدیک میشه و قراره فردا به رئیس جمهور 8 سال آینده رای بدیم . من خودم شخصا فکر میکنم رضایی بهتره حرفهاش و هدفهای خوبی تعریف میکنه . هرچند فقط حرفه و هیچ کدوم اجرایی نیست و ضمنا قرار نیست رای بیاره اما توی بقیه متین تره و  به حزبی هم وابسته  نیست . منتظر میمانیم ببنیم چی میشه معادلات بد جور به هم زدن . این چند روز  ماموریت بودم خیلی خسته شدم قبلا ماموریت کمی ازکارخونه دورمیشدم فکرم استراحت میکردم درگیری کم میشد و یک کمی از فضای کار دور میشدم اما این چند هفته برعکس شد ماموریت نرم صد بار بهتره خیلی خسته میشم . دوران راهنمایی دو تا از همکلاسیها که جلوی من بودن یک کار جالبی میکردن . به یکی از اونها یک کلمه میگفتیم و اون با ضربه آهسته  روی میز میزد و همکلاسی دیگه اون کلمه رو میگفت چیه  .خیلی میپرسیدیم  که جریان چیه چکار میکنند شگردشون چیه نمیگفتند و خیلی هم کنترل میکردیم کلمه های مختلف میگفتیم که تقلبی نکنند اما همیشه درست میگفت . چند وقته نمیدونم چرا این جریان امده توی ذهنم سوال شده که واقعا چکار میکردن . 

سلام 82

سلام

هوا داره کم کم گرم میشه . محل کار کولر روشن میکنم خیلی خنک میشه خاموش میکنم گرم میشه . نمیدونم تکلیف چیه هوا اینقدر گرم نشده بشه کولر روشن کنم و خنک هم نیست خودش شده یک موضوع مهم مملکتی . زیاد وقت ندارم برم توی خیابون و بازار شاید در سال یک یا نهایتا دو بار برم بازار و اون هم چند لحظه گذری اما وقتی توی ماشین هستم خیابونها مغازه ها رو نگاه میکنم  دیروز ساعت 3.30 داشتم میرفتم منزل تعجب کردم حتی توی درختها هم عکس چسبونده بودن اول فکر کردم برای انتخابات ریاست جمهوری هست اما دیدم نه برای شورای شهر هست . یادم افتاد که چند روزه دارند هی تلفن میزنند دعوت میکنند برای شورای شهره جریان اینه. چه قیافه های چه مدلهایی ژستهایی . بعضیا عکسهایی منتشر کرده بودن که خندم گرفته بود با خودم گفتم حالا این نمیفهمه همچین عکسی ژستی عکس نگیره برای این موضوع اون عکاس  نمیفهمه حرفی بزنه حالیش نمیشه . توی شهر به این کوچیکی شاید بیشتر 70 یا 80 نفر کاندید شدن . فقط به قیافه هاشون حرفهاشون  نگاه میکنم میخندم . صبح جلوی در کارخونه که می امدم چند تا عکس  پشت ماشینها زده بودن از کاندیدها و ایستادم بخونم یکشون توی چهار خط شرح حالش دو تا غلط املایی فاحش داشت .گفتم حتی همت نکرده یک بار بخونه خودش چه ادمی هست حالا مردم بمانند . اتفاقا دیشب توی خونه هم صحبت همین بود یک دفعه در عرض یک شب شهر از این رو به اون رو شد از اگهی عکس . حاج خانم گفت مگه چی بهشون میدن حقوقشون چقدر هست این همه کاندید شدن گفتم نمیدونم . گفتند خوب بپرس خیلی از اونها میاند پیشت ، گفتم میاند پیشم بپرسم که چه نفعی برات داره چقدر حقوق میدن . واقعا کسی میدونه چه منفعتی داره چقدر حقوق میدن یک چیزی میفرماید. اما مطمئننا داره چون اگر نداشت این همه کاندید برای چی هست . اگر کسی میدونه بگه  

سلام 81

سلام 

امروز جمعه هست و کمی سرم خلوت شده  وقت شد خدمت دوستان برسم . حرف برای گفتن خیلی خیلی هست . از هر کدام که میخوام بگم میبینم  نه  اینو  نباید  بگم چون بعله . از این همه 
آزادی بیان ،  افکار داریم بعله  . خیلی وقتها حتما شنیدید که حضرت علی بر سر چاه میرفت و درد دل میکرد صحبت میکرد.  چرااااااا . به قول شاعری زندگی زیباست ای گل پسند همین دو سه رو فقط بچسب بقیشو رها کن .  بحث انتخابات هست خیلی شور التهاب به جامعه میدند اما نمیدونم چرا مردم اصلا استقبالی نمیکنند  .توی کاندیداها فکر میکنم قالیباف از بقیه بهتر باشه . حداقل حداقلش قیافش که دو زار می ارزه ابرو ریزی نیست . به قول دوستی این قیافه احمدی نجات میبینم  از دیوار میخوام برم بالا حرف زدنش دیگه بماند . فکر میکنم واقعا اگر قراره کسی انتخاب کنند این بنده خدا بهتر باشه کمی سوابق اجرایی داره . داشتم چهارشنبه میرفتم عصری باشگاه اماده میشدم تلوزیون صحبتهای قالیباف پخش میکرد حدود 1 دقیقه اولشو نگاه کردم تا امدم برم بیرون ایشون همون اول بعد از سلام گفت خواهش میکنم صحبتهای منو ضبط کنید تا اینده ببنید و بخواهید تا اینو گفت گفتم خدا حافظ تو هم ارههههههه . اخه این همه حرف زدن دروغ گفتند مردم خودشون شاهد زنده کیو اوردن پاسخ بده . کی برای مردم ارزش قائله  . فکر میکنم بنده خدا  قرصهاشو نخورده بود . همه میگفتند سرعت اینترنت خیلی پایین امده اما سرعت اینترنت من خوب بود اما از دو روزه خیلی سرعت پایینه کلافه میشم کمی کار میکنم .

سلام 80

سلام 

سیزده رجب هست میلاد حضرت علی  یکی از بهترین اعیاد شیعیان ، این روز تبریک میگم به همه شیعیان محبین ایشون . و روزهای اعتکاف هم هست و متاسفانه نتونستم برم و داره یک ارزوی دست نیافتی میشه . و دیشب هم کادو کشمون کردن مادرم و همشیرهای مکرمه زحمت کشیدن و کادو گرفتند و به قول بچه ها ذوق کشمون کردن .  توی این چند  ساله فقط همشیره های معظمه کادو میگرفتند و مادر جان فقط برای پدر کادو میگرفت که امسال لطف کردن برای بنده هم کادو گرفتند که معلوم میشه دیگه مرد شدم . راستش جدیدا روز ها رو  به عنواین مختلف مثل  مادر پدر  دختر  مرد زن جانباز جوان پیر نام گذاری کردن و بدعتهای بدی گذاشتند و دارند اداب رسوم خاصی هم ترویج میدن  ، رسم میکنند و خدای نکرده کسی هم تخطی کنه یا انجام نده گناه کبیره انجام داده و دعوا درک شروع میشه . این نام ها نه ریشه در اسلام داره و نه در مذهب نه در قومیت و نه در ایران باستان . و  همه رو به نام دین و  اسلام به فکر ذهن مردم تزریق میکنند البته این عنواین القاب روزها خوبه اما اونهای که میاند این اسامی نام گذاری میکنند با چه هدفی و نیتی این کارو میکنند . در برنامه های تلوزیونی مجریها در کوچه خیابان از مردم پیر جوان زن مرد کوچیک بزرگ به اصرار که چی کادو گرفتی ،  براش چکار کردی ،  چی ازش میخوای .... و فقط از این روزهای خاص فقط همینها رو اسم میبرند و سنت میکنند و اگر کسی این کارو نکنه یا نکرده  بعلهههههههه و چقدر اختلافات و بحثها که در خانواده ها بخاطر همین موضوعات پیش امده که بر اثر کمبود فرهنگ شخصیت یا مشکلات مالی . 

ان شالله این روز برای همه مبارک باشه و از اثار برکات این امام همام استفاده کنیم و شفیع ما در دو دنیا باشه .