سلام 78

سلام 

این چند روز حسابی این جا بارندگی بود و هوای بسیار خوبی و دو بار هم وقت کردم عصرها برم در طبیعت نیم ساعتی گردش کنم و لذت ببرم . امروز صبح که بیدار شدن ساعت 10 بود و معمولا روزهای جمعه کمی بیشتر میخوابم  خواهر مکرمه گفتن دیشب شب لیله الرغائب بود و یک دفعه یادم افتاد و خیلی ناراحت شدم و به قول معروف کفرم درامد و گفتم الان میگید . چند روز بود یادم بود و میخواستم دیشب اعمال و نماز مستحبی این شب بخونم و همشیره مکرمه گفت خیلی برای من پیامک امد مگه برای شما نیامد گفتم نه و گوشیمو نگاه کردم دیدم نه . هر روز حداقل 20 یا 30 عدد پیامک برام میاید و اگر مناسبتی هم در راه باشه پیامکها چندین برابر میشه اما نمیدونم چرا دیشب هیچ پیامکی نیامد و اصلا یاد ا وری نشد و از یادم رفت و تا چند روزی کسی پیامک بزنه با خودم درگیر میشه . لطفا دوستان تا چند روزی پیامک نزنه که بلههه . الان تکلیف این همه ارزوهای من چیه همش بر باد رفت . ماه رجب و شعبان از ماه های خاص و سفارشات بسیاری شده است و اعیاد و مناسبهتای زیاد و مهمی همراه هست . ان شالله که بتونیم استفاده کنیم .  با چند نفر از  دوستان می خواستیم  بریم برای ثبت نام  در کاندیداتوری ریاست جمهوری شرکت کنیم اما دیدم خیلی بچه بازی شده و منصرف شدیم نرفتیم .  وقتی اخبار  انتخابات میشنوم واقعا به حال خودم و مردم  ایران  تاسف میخورم و میگم واقعا تا کجا .....

سلام 77

سلام 

چند روزه بارندگی های خوبی شده  بیرون که میرم بخصوص توی جاده سر سبزی احساس میکنم . 

امروز میخواستم بریم کوه پیاده روی منطقه خاصی مد نظرم بود که گل های واژگون داره و خیلی خیلی قشنگ هست و تا نیمه اردیبهشت بیشتر گلها دوام نداره بعد از اون پژمرده میشند که قرار بود عصری زودتر برم تا برسم به اونجا که متاسفانه کاری پیش امد و نشد بریم . دیشب تلوزیون داشت برنامه انتخاباتی میگذاشت و با خودم فکر میکردم واقعا چقدر قشنگ دارند  افکار مردم به سمتی که خودشون دوست دارند میکشونند و هر برنامه ای که موافق اهداف افکاری خاص باشه میسازند رسانه در اختیار یک قشری خاص قرار گرفته و اون وقت رسانه ما داد میزنه که رسانه ها در خارج در دست سرمایه دار و با تبلیغات شستسوی افکاری رفتاری میدن . نه این که در کشور ما اینطوری نیست . بگذریم . چند وقته وقت نکردم کمی با سازهام کار کنم چند قطعه در دستگاه شور بود که خوب کار کرده بودم اما حدود یک ماهی میشه و شاید بیشتر اصلا دست نزدم . و هر وقت رد میشه و نگاهم به کتابهای نت می افته ناراحت میشم . شبها کمی این تلوزیون وقتم می گیره و تصمیم گرفتم قسمتی از اون زمان به کارهای دیگه ام تخصیص بدم . قدیمها مردم واقعا راحت زندگی میکردن این تلوزیون نبود . برنامه های الان بیشتر جنبه سرگرمی  تفریحی داره تا اموزشی .

سلام 76

سلام 

هوا  بهاری و بسیار دلپذیر مثل هوای انقلاب . طراوتو تازگی  میشه احساس کرد و ما هم متاسفانه حتی برای 10 دقیقه وقت استفاده نداریم . چند روز به شدت سرم شلوغ شده و اصلا وقت نوشتن مطلب ندارم ان شالله از هفته اینده برنامه ریزی که شده وقتم ازاد تر میشه . روز جمعه هم رفتم نمایشگاه کتاب . نسبت به پارسال خلوت تر بود البته نه خلوت خلوت اما امسال میشد  راحت تر دنبال کتاب خاصی گذشت و البته قیمتها خیلی زیاد شده بود . شاید یکی از دلایل خلوتی نمایشگاه همین قمیت بالا و خیلی ها هم به خاطر هزینه های زیاد خانوار نمایشگاه نیامده بودن و البته دانشگاه ها هنوز تورهای زیارتی سیاحتی ازاد بین دانشجویی نمایشگاه کتاب راه ننداخته بودن و خیلی تاثیر گذاشته بود  .  گفتم امروز برم بهتره چون روز های اول هست و موکول کنم به  اخر هفته دیگه  میشه اواخر نمایشگاه و خیلی شلوغ خواهد شد . اما خیلی خسته شدم موقع برگشت ساعت 4 صبح رسیدم خانه و 5 ساعت یک سره رانندگی کردم . دیروز با خودم فکر میکردم واقعا کارم اشتباه بود شب یک سره با سرعت خیلی زیاد رانندگی کردم و تصمیم گرفتم دیگه به هیچ عنوان همچین کاریو نکنم . کتاب هم زیاد گرفتم اکثر کتابهای مد نظرمو پیدا کردم اما کتاب جدیدی ندیدم همون کتابهای سالهای قبل تجدید چاپ شده بود عناوین جدیدی در موضوعات مد نظر من نبود و همش تکراری یا یک نویسنده یا ناشر رفته  مطلب چند  کتاب دیگه رو با اسمی جدید چاپ کرده با این عنوان که این کاملتر هست . متاسفانه کتاب نخونده از سنوات قبل هم زیاد دارم که اینها هم به کتابهای قبلی اضافه خواهد شد .

سلام 75

سلام 

علی الظاهر این زلزله مد شده . همه جا رو داره تکون میده . امروز صبح هم منطقه ما لرزید . خیلی بچه بودم چند بار زلزله رو حس کرده بودم و یادم رفته بود . امروز خیلی شدید بود و نزدیک مرکز زلزله هم بودیم . اندکی ترسیدم  . همش دارم به قدرت خداوند فکر میکنم . ما انسانها با وجود این همه پیشرفت و احساس قدرت اما در برابر قدرت خدا جز تسلیم هیچ چاره ای دیگه ای نداریم . زلزله ، طوفان ، باد ، سونامی و تمام بلایای طبیعی مظهر قدرت خدا هستند . خیلی سخته و الان کمی درک میکنم مردم در مناطق زلزله زده چقدر میترسند چه لطمات روحی و مالی جانی میخورند  . اما باعث شد یک بار دیگه با دقت سوره زلزال با معنی بخونم . لطفا شما هم بخونید . واقعا  ان روزی که در این سوره  از آن نام  میبره  اوضاع ما چطور خواهد بود .