سلام 107

سلام

این هفته بعد از سالها برف درست حسابی دیدم . برف خوبی امد همراه مشکلات خواست خودش . سرمای شدیدی هم همراه داشت . قصد داشتم روز برفی پیاده تا کارخونه برم اما دیدم نه نمیشه وقت میره و هوا سرده برف میاد اما کلا حال هوای همه عوض شده بود . سرما خوردگی شدیدی هم گرفتم . دو بار رفتم دکتر با این که بیمه بودن هزینه زیادی کردم با خودم فکر میکردم برای من زیاد مهم نیست و مشکلی ندارم اما همینم میگم چقدر زیاد شد هزینه دارو دکتر بقیه ردم چکار میکنند شاید برای یک سرما خوردگی ساده باید چند روز حقوقشونو باید بدن . الان که میگند دارو ارزون شده اینه . خدا نکنه کسی گفتار بیماری دکتر دارو بشه . به نظرم دکتر زن برای مرد خوب نیست اگر جوان هم باشه که دیگه موضوعی الحده .


همیشه بدان ، مهربانی در گفتار  اعتماد میافریند ، مهربانی در اندیشه  بصیرت می آفریند و مهربانی در بخشش عشق می آفریند 

سلام 106

سلام 

فقط میتونم بگم . خستم . خیلی خسته  ، روحی جسمی .

نمیتونم توصیف کنم . دوست دارم یک تعقیرات اساسی اتفاق بیفته ، یک تحول . توی کار زندگیم .