سلام 176

سلام

امروز یه رفتار جالبی دیدم که هنوز دارم روش فکر میکنم .

امروز مراسم هفت پدر دوستمان بود . دوستان زیادی از شهرهای اطراف امده بود و سرم من هم خیلی شلوغ بود با دوستان بودم  . یکی از اون نفرات بنیان گذار سبک کاراته ای که کار میکردم بود . ایشون ادم با اسم رسم با شخصیت دنیا دیده ای هست . من ندیدم نماز بخونه یا اعتقادات خاصی به مذهب داشته باشه و اگر هم داشته باشه هیچ وقت ابراز نکرده . امروز ظهر که امدن لطف کردن پیش من بودن  بعدظهر رفتیم مسجد وقتی قران اوردن در مسجد پرسید این قران با  ترجمه هست یا نه و جزوه که ترجمه فارسی قران داشت گرفت . من فکر کردم اصلا قران نمی خونه یا اصلا نگیره بخونه  اما قران گرفت و فکر میکنم فقط ترجمه قران خوند یا اگر عربی خونده ترجمه فارسی هم توجه کرد. اکثرا عادت کردیم قران میخونیم بدون این که توجه کنیم ترجمش چی قست  ، چی میخونیم . فکر میکنم کار ایشون بهتر باشه  که اگر فقط  ترجمه قران میخونه و میفهمه که خدا تو این کتاب چی گفته . چندین بار قصد کردم که این همه قران میخونم یک با هم قصد کنم قران با ترجمش به صورت کامل بخونم . البته هر وقت فرصتش بوده به ترجمش هم توجه میکردم اما هیچ وقت کل قران به صورت کامل نخوندم.



نظرات 5 + ارسال نظر
یک خبرنگار پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ب.ظ http://soozhenegar.ir/

سلام ،
من توفیقش رو داشتم ...
خدا رو شکر ...
بسیار بسیار آرامش بخشه ...
البته اگر هر دو با هم باشه خیلی بهتره ...
برای تدبر و تفکر ...

...

سعیده دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:23 ب.ظ http://setarehayepenhan.blogfa.com

سلام....انشالله بخونید و بخونیم.خیلی بهتره ترجمه ش چون قابل فهم تره فکر کنم.مرسی.پست تأمل برانگیزی بود.

دختر شرقى سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:00 ق.ظ

بله... خیلى خوبه که همه مون قرآن رو با ترجمه بخونیم

گندم چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:18 ب.ظ http://paberahne64.blogfa.com

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام

با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

ممنونم از حضور پر مهرتون

به نکته قابل تاملی اشاره کردین .
نیت کجا مقصد همانجا ان شالله می خونین

سیده زهرا(عاشقانه های مسیحا) پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:16 ب.ظ http://zahra4552.blogfa.com/

خیلیها همینن فقط میخونن و میگذرن بی توجه ب اینکه چی میگه و چی میخواد ...

بله همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد