سلام 97

سلام

چند شب قبل شبکه 1 داشت بافتاح وزیراسبق راه صحبت میکرد از چند تا از کارهای احمدی نجات صحبت کرد قبلا وزرای دیگه هم صحبتهای کرده بودن من میدانستم احمدی دیوانه مجنون هست اما خداوکیلی نه در این حد . واقعا مملکت 8 سال دست چه دیوانه ای بوده . من نمیدونم شورای به اصطلاح نگهبان چکار میکنه هر چند همش فورمالیته گزینشی هست اما حالا که این شورا گذاشته شده و قرار هست برای همه مردم تصمیم بگیرید که چه کسی بیاید چه کسی نیاید و مردم نمیفهمند قدرت تشخیص ندارند حداقل از اسم این شورا و خودتون  دفاع کنید . دیشب تا ساعت 3.5 تلوزیون نگاه کردم از این کانال به اون کانال سرگرم بودم با خیال راحت بدون این که نگران بیدار و سرحال بودن فردا باشم چون میدونستم فردا تا ساعت 10 میتونم استراحت کنم . یکی از برنامه های که دیدم برنامه چرا که نه شبکه من و تو بود این برنامه رو خیلی دوست دارم و دو سالی بود که ندیده بودم از حرکات صحبتهای کارسون مرده خیلی خندم گرفته بود . حرکاتش بخصوص جوابهاش جالب بود .

سلام 96

سلام 

داریم کم کم به اواخر شهریور نزدیک میشیم  هوا هم خیلی خنک شده تقریبا خوبه نه سرده و نه گرم . یک کمی از شدت کار هم کم شده و استرس کمتر شده .  یک مثالی هست که میگند حالا که به مارسید اسمون تپید . من شدیدا به این اصطلاح حرف اعتقاد دارم . خدا نکنه تصمیم بگیرم کاری بکنم  تخمشو ملخ میخوره . 

بعضی همکارها چقدر حوصله وقت دارند بخصوص خانمها که دنبال حرفهای بی ارزش میافتند وقت خودشونو دیگران میگیرند که فلانی این طور گفته یا این کارو کرده حرفی که اصلا ارزش تکرار پیگیری نداره و یا اصلا نباید باز گو کرد بیشتر ابروی خودت میره . 

من نمیدونم خانمها به چی فکر میکنند که هر روز صبح با یک شکل شمایلی میاند سر کار بابا عزیزم میشناسیمت دیدیمت امروز با دیروز روزهای قبل هیچ فرقی نکردی با عوض شدن رنگ لباس مو صورتت هیچ فرقی نکردی تو همون دیروز ی روزهای قبلی هستی . یا شایدم من اشتباه فکر میکنم نمیشه هم در موردش صحبت کنیم و از اونها بپرسیم  امروز که این شکلی امدی مگه خبریه مگه تعقیر ایجاد شده . البته تنوع مرتب بودن خیلی خیلی خوبه اما هر روز یک رنگ یک شکل یک ارایشی من سر در نمیارم .

امروز هم جمعه هست شدیدا دلمون گرفته . فقط دارم به این فکر میکنم خیلی زود شب بشه وقت خواب بشه بخوابم توی خواب این احساس دل تنگی نداشته باشم . 

سلام 95

سلام 

در جریان برداشت دولت قبلی در روز اخر حکومت خودش که قرار گرفتید . 16 میلیارد تومانی که احمدی نجات منجی بشریت برای دانشگاه خودش برداشته . دقیقا میدونم چه احساسی داشته درکش میکنم شاید ما هم اگر  جای اون بودیم همین کار شایدم بدترشو میکردیم . با خودش فکر کرده  وقتی میلیارد میلیارد میبرند ،  میبخشند چرا ما نه 16 میلیارد ناقابل که چیزی نیست تازشم برای دانشگاه میخوایم . آقایون جرات هم نمیکنند برند سراغش میدونند برند دست به تنبکش بزنند بد صدای میده . واقعا  این ها چه فکری با خودشون میکنند دارند با مردم چکار میکنند . هیتلر به سخنرانیهای اتشین و نطقهای محکمش معروف بود و بدون هیچ مکثی  سخرانی میکرد ، از اون پرسیدن که چطور ی میتونی با اون شدت و اینقدر طولانی  سخنرانی کنی گفت که :

همیشه فرض میکنم اون همه ادمی که بدون حرکت جلوم ایستادن و دارم برای اونها سخنرانی میکنم یک مشت گوسفند هستند و دارم برای اونها حرف میزنم و هیچی از حرفهای من نمیفهمند فرقی نداره چی میگم .

گه گاه وقت کنم اواخر شب برنامه من تو پلاس شبکه من تو میبینم این برنام خیلی قشنگه خیلی کم وقت میکنم ببینم اما همین اندک فرصتی که میشه میبینم همش حسرت میخورم . میتونستم من هم توی اون محیط اون کشور  باشم زندگی کنم . مردم کشورهای اروپایی چطور زندگی میکنند چه شرایط دارند و ما چه شرایطی . چند روز ی هست سرم به شدت شلوغ شده خیلی زیاد وقت استراحت هم کم شده شدیدا خسته شدم . اما چاره ای نیست باید رفت جلو .