سلام 183

سلام

ماه رمضان شروع شد . هوا هم گرمه  کمی سخت میشه اما بسیار عالیه . و متاسفانه معدم از الان شروع کرده به بازی در اوردن  اما ان شا الله میریم  و خدا وند توفیق  استفاده از بهره معنویش هم بده .  خیلی  در گیر کار شدم و اینجا  کمتر سر میزنم  و در هفته دو یا سه بار  هم به وبلاگ دوستان  سر میزنم مطالبشون میخونم اما اصلا  ذوق برای گذاشتن پیام یا حتی نوشتن مطلبی  در وبلاگ خودم هم ندارم  . خیلی بیشتر سرم توی موبایلم هست  مثل اگر مردم از مطالب  فضای مجازی  موبایلی  استفاده میکنم . شاید در شبانه روز بیشتر از 4  یا 5 ساعت اخبار مطالب از طریق تلفنم  در گروههای تلگرام  میخونم  استفاده میکنم .  البته اکثر مردم و بیشتر مخاطبین وبلاگها به سمت  گوشیها رفتند .  اگر  ادرس  گروه یا کالنهای که دوستان هستند  بدن  اونجا  میام از مطالبشون استفاده میکنم  .


خطیبی را گفتند:
مسلمانی چیست؟
گفت:من مردی خطیبم،مرا با مسلمانی چکار .   عبید زاکانی  



  اهنگ زمزمه از مازیار  گذاشتم .

اهنگ بسیار قشنگ . خیلی با این اهنگ خاطره دارم .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد