سلام 140

سلام

بعد از یک هفته ماموریت کار سنگین امروز تصمیم گرفتم که کلا استراحت کنم ، برنامه ریختم که تلوزیون نگاه کنم ( البته دیدن تلوزیون من فقط هی تند تند کانال عوض کردنه ) بعدش یک سری به انبوه کتابهای که نخوندم بزنم ظهری بخوابم ، بخوابمااااااااا بعدش برم دوری بزنم سری به دوستان بزنم برم استخر همینطوری بریم جلو ببینیم چی میشه  تا شب . دیدم نه بابا امکان نداره ، خیلی محترمانه اومدیم سر کار مشغول شدیم . چند هفته است با یکی از دوستان قرار گذاشتیم که صبحهای جمعه بریم دوچرخه سواری الان چند هفته است منتظر من هستش و چند هفته هم من معطلم تا وقت کنم یادم نره برم دوچرخه ام را روبراه کنم ( قرنهاست سوارش نشدم پنچره هستش) هی این هفته اون هفته و الان هم برای چندیم بار تصمیم گرفتم که هفته دیگه جمعه حتما حتما بریم دوچرخه سواری طبیعت گردی . این سی دی که تو ماشین دارم از بس گوش کردم دیگه امادگی کامل دارم که یک کنسرت اجرا کنم اهنگ زیاد داره اما بیشتر همایون ، شهرام شکوهی گوش میکنم . چند تا سی دی باید تهیه کنم که توی راه سرم گرم کنه خوابم نگیره . همیشه فکر میکنم من تمام اهنگهای خوانندگان گوش کردم و همه تکراری شده دنبال اهنگهای که گوش نکردم میگردم که بیشتر جذابیت داشته باشه و فکر میکنم در اهنگهای مقامی بشه پیدا کرد .




ما نمی توانیم تعیین کنیم چند سال زنده خواهیم بود  ، اما میتوانیم تعیین کنیم چقدر از زندگی بهره ببریم .



نظرات 4 + ارسال نظر
بهجت جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام مرسی که اومدی وبمخوش بگذره قالب قشنگترازاون نتونستم پیداکنم دراولین فرصت عوضش میکنموای چقداین شکلکهاخوشگلن

یک خبرنگار جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 ب.ظ http://soozhenegar.blog.ir/

سلام ،
این قدر برنامه ریزیتون واسه جمعه دقیق بود که داشت حسودیم
می شد که خدا رو شکر دیدم فقط تصمیمش رو داشتید !! ... :))

از دوچرخه ای که قرنهاست رهاش کردید انتظار همراهی نداشته باشید ... :)

اینم جمله ی حکیمانه ی ما ... :))

+ پیشنهاد آهنگ :
آهنگ پرده نشین علیرضا قربانی چطوره ... ؟؟!
تو وب بلاگفام هم گذاشتم ...

حتما گوشش میکنم تا الان نرسیدم

دامون شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ق.ظ http://enqolt.persianblog.ir/

بقول معروف بهتره از عرض زندگی بهره ببریم تا طول اون

دقیقا

maRyam یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:16 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
منم خیلی دوس دارم یه روز بیکار بشینم و به هیچی فکر نکنم فقط بیخیال و بی دغدغه بشینم...غذا هم نمیخوام...
ولی نمیشه که...نمیذارن که...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد