سلام 145

سلام

هنوز دوچرخه درست نشده و پروژه طبیعت گردی به جایی نرسیده ، ان شالله این پروژه ما هم عین پروژه های مملکتمون طی سالهای اینده افتتاح میشه . ان شالله . به طورت اتفاقی زندگی نامه بیل گیتس به چشمم خورد خوندمش جالب بود . بخونید بد نیست . 


اگر در کارتان موفق نیستید، پدر و مادر خود را سرزنش نکنید، از نالیدن دست بکشید و از خطاهای خود درس بگیرید.

بیل گیتس


 دنیا برای شرافت شما اهمیتی قائل نیست. در این دنیا از شما انتظار می رود که پیش از آن که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید، کار مثبتی انجام دهید.   بیل گیتس


  ادامه مطلب ...

سلام 144

سلام

این هفته هم تمام شد ، پر بود از تعطیلی . تعطیلی پشت تعطیلی . با یکی از مشتریان در تماس هستم هر وقت زنگ میزنم بهش دوست دارم تلفنشو جواب نده اهنگ گوشیشو گوش کنم بسیار جالب قشنگه . نمیتونم بهش بگم این اهنگ موبایلت از کدوم خواننده هست . بعضی وقتا میگم بپرسم اما میدونم تا بپرسم نیشش تا بنا گوش باز میشه شایدم یک شوخی هم بکنه  روش باز بشه که اصلا دوست ندارم . این وایبر واتس اپ ...... بد جور وقت همه رو میگیره . هر کیو میبینم سرش توی گوششیش هست مشغوله . من فکر میکنم داریم اشتباه از این امکانات استفاده میکنیم .



پیام مهم جدید روحانی به ملت ایران : کلید به قفل نمیخوره ، بدبخت شدیم رفت . محمودی مغزی قفل عوض کرده . 




  ادامه مطلب ...