سلام۱۲

سلام

وقتی ماموریت اصفهان میرم خیلی ناراحت میشم نمیدونم چرا این دفترمون اینقدر مشکل داره از هر لحاظ که فکر میکنید دارای مشکل هست . اولین چیزی که منو خیلی ناراحت میکنه  این هست  که حسابدار اونجا یک مرد هست از نظر رنگ چهره رفتار صحبت قیافه شبیه برادر مرحومم هست هر وقت نگاهش میکنم همش یاد علی میافتم اصلا نمی نمیتونم زیاد با اون کار کنم تا تشر یا باز خواستش میکنم بشدت ناراحت میشم و بنده خدا هم خیلی مشکلات داره  طرز صحبت کردنش دقیقا مثل علی هست دوم سایر کارمندان هم همیطور چند تا خانم هستند هر کدوم از اون  یکی بدتر  از نظر کار هم خیلی ضعیف هستند و عملکرد کاری اون دفتر اصلا مورد قبول نیست. تا طرف یکیشون میرم شروع میکنند به گریه گفتند مشکلات و هر کدومشون هم برای اون یکی پا در میانی میکنند . قبلا که تهران بودم میگفتم بهترین جا برای زندگی اصفهان هست هم بافرهنگند هم شهر بزرگیه مرکز استان هست اما دو ساله که اصفهان میرم واقعا نظرم برعکس شده اصلا نمیشه با اصفهانیها کار کرد واقعا رند هستند غفلت کنی کلاه سنگینی میره سرت اصلا اکثرا اهل حلال و حرام نیستند جالبه این هفته سراغ یکی از بدهکارها رفته بودیم شب منزلش روضه داشت یه تشکیلاتی و یک سال هم هست طلبشو نمیده . وقتی  همکاران از مشکلاتشون اونجا میگند واقعا خدارو شکر میکنم که در امنیت ارامش راحتی دارم زندگی میکنم  و خدارو شکر مشکلی جدی در زندگیم ندارم .