سلام 181

سلام

امشب بنا بر رسم چندین ساله کشورمون ساعت 9 بانگ الله اکبر هست. داشتم تلوزیون نگاه میکردم دیدم تلوزیون داره برنامه الله اکبر پخش میکنه . صدای از بیرون هم به گوشم رسید .  رفتم  پشت پنچره ، یک نفر داشت بانک الله اکبر میگفت . چند لحظه گوش کردم  چند تا فریاد زد خسته شد رفت . به این فکر میکردم فقط یک نفر ، چرا . مردم حال ندارند ، دوست ندارند ،،،،،،، نمیخواهند همراهی کنند ، شاید هم این عدم همراهی از ناراضیتی مردم از شرایط کنونی کشور باشه . البته شاید . از اول دهه فجر باز هم با بر رسم چندین ساله ادارات دولتی تلاش زیادی میکنند که از بقیه ادارات عقب نمونند تابلو پرجم پلاکارد پارپه نویسی میکنند .  اداره پست سر راهم هست روزی چند بار بر سر در این اداره این پارچه نوشته شده را میبینم میخونم  ، عید واقعی مردم ایران روز 22 بهمن است . نمی دونم چرا هر جا به هر کسی میگفتم عید تون مبارک  جا میخوردن  تعجب میکنند وقتی هم توضیح میدادم که جریان چیه همه جوابهای جالبی نمیدادند . چرا .

 عید همتون مبارک .


مظلومی پیش قاضی شکایت برد .

 قاضی شاهدی خواست . 

مظلوم گفت خداوند . 

قاضی گفت : کسی را معرفی کن که ما بشناسیم .

سلام 180

سلام

تصمیم گرفتم که برم طبیعت گردی  . به دوستان پیغام دادم که یا بیاند یه گروه تشکیل بدیم یا یک گروه خوب معرفی کنند .  فکر نمیکنم  در شهر ما گروه طبیعت گرد باشه .  گروههای کوه نورد هست چندین گروه و بعضی وقتها هم کوههای خارج ایران هم میرن . اما گروه طبیعت گرد  فکر نکنم داشته باشه . ان شا الله در اولین فرصت شروع میکنم .


  ادامه مطلب ...

سلام 179

سلام

داشتم در کلیپ های گوشیم دوری میزدم به کلیپی طنز برخوردم سالها بود  ندیده بودم به این کلیپ برنخورده بودم . خندم گرفت شدید خندیدم . بعد به این فکر کردم که ادمی با چیز پوچی شاد و برعکس با چیز پوچی غمگین ناراحت میشه . به همین راحتی .


شخصی تیری به مرغی انداخت خطا رفت رفیقش گفت احسنت  .

تیر انداز بر آشفت که مرا ریشخند میکنی .

 گفت نی ، میگویم احسنت اما به مرغ                   عبید زاکانی





سلام 178

سلام

همش دارم به این فکر میکنم کشور عربستان اینقدر قدرت پیدا کرده که به صراحت از بمب اتم صحبت میکنه و اگر صلاح بداند به خاطر مردمش حاضر تهیه کنه . طقریبا هر کاری بخواهد این کشور میکنه از تجاوز به دیگر کشورها جنگ دخالت در امور سایر کشورها و تا چند وقت دیگه قطب قدرتی با کمک سایر کشورها از جمله کشورهای عربی میشه . حتی صاحب کرسی عضو شورای حقوق بشر در سازمان ملل شده کشوری که جز بیشترین موارد نقض حقوق بشر در جهان هست البته بعد از کشور ما . و حالا هم که جنگ عرب عجم ، شیعه سنی را راه انداخته . آیا حکام ما در کشور نمیتونست  کمی به خاطر مرد م  ،  آینده ایران در نظر بگیرند و واقعا به خاطر مردم ایران تصمیم بگیرند حرکت کنند.


موذنی بانگ میگفت و میدوید .

پرسیدن که چرا میدوی .

گفت : میگویند که آواز تو از دور خوش است ، میدوم تا اواز خود بشنوم .      عبید زاکانی


  

ادامه مطلب ...