سلام 172

سلام

حکایتی  عادی . دیروز نانوایی بودم چند نفری جلوی من ، ندرتا تو صف می ایستم  اما دیروز تو مغازه موندم هوای بیرون هم بسیار سرد  . خانمی چادری میان سال  جلوی من نوبتش شد گفت 12 تا چقدر میشه  پولشو داد . اما بجای 12 عدد 15 تا برداشت  من با دو نفر دیگه که بغلش بودیم دقیقا فهمیدیم نگاه میکردیم  یکی از اون نفرات گفت 12 تا چقدر میشه  و شاطر جوابشو داد  . خانمه مشغول مرتب کردن نونانش شد باز بلند گفت اقا این مبلغ چند تا نون میشه گفت 12 تا و خانومه باز هم نوناشو گذاشت تو پلاستیک رفت  و چندین بار هم نوناشو شمرد که مثلا اشتباه نشه . و دقیقا فهمیدیم که میشنوه  و توجهی نمیکنه .  اون بنده خدا به منو  یه نفر دیگه که نگاهش میکردیم گفت فلان فلان شده  نون اضافی برد چند بار گفتم تا بفهمه بشنوه خجالت بکشه اما خودشو به نفهمی زد برداشت رفت . تو فکر رفتم   بیشتر به خاطر ابروی  خانومه حرفی نزدم  و شایدیم که دنبال دردسر نبودم . ایا کارم درست بود یا نه  . همش با این کلمه خودمو راضی میکردم که حتما خیلی نیازمند بوده نباید ابروشو میبردم . اون دو نفر دیگه هم شاید مثل من   فکر میکردن و یا به ما چه ربطی داره  گردن خودش  و  این گونه جملات  . اما الان یه فکر دیگه میکنم . حقمه که تو مملکت این همه اختلاس  دزدی  خیانت میشه وقتی  در قبال 3 تا نون سکوت میکنم  چطوری  میخوام  در برابر  این همه اختلاس دزدی حرف بزنم اعتراض کنم و نه حق من  بلکه حق تمام مردمه که  کشور با دروغ  دزدی اختلاس  اداره کنند . و این فکر عجیب مشغولم کرده  که چرا .



سلام 171

سلام

یکی از همکاران  از زیارت کربلا  در ایام اربعین  اومده بود و ازش از مسائل حواشی اونجا میپرسیدم. یک سوالی که خیلی براش جواب پیدا میکردم  این بود که چرا ایران برای زیارت اربعین  اینهمه تبلیغات کرد و  همینطور هزینه . چرا این همه شبانه روز در  رسانه های صوتی و تصویری  مردم تحریک  به انجام این کار میکرد و حتی  به صراحت اعلام میکردم  بابا بیاید برید  همه چیز مجانیه بخورید بخوابید برید بیاید . هر کسی میخواد بگه هدف  مذهبی بود  این مسائل  داره خودشو  اغفال میکنه . ان شا الله زیارت اربعین نصیب محبین  حضرتش بشه . 



سلام 170

سلام

بله بعد از مدتهای زیاد . خیلی طولانی شد اما پر بار بود . اتفاقات زیادی  افتاد و همش خیر بود عالی . از محل کارم استعفا دادم اومدم بیرون و حدود  سه ماهی استراحت کردم  دو تا مسافرت خوب رفتم  خیلی عالی  و فهمیدم چقدر این چند سال اشتباه زندگی میکردم  و به یاری خدا تو مهر ماه دفتر پخش  تاسیس کردم  و تا الان جلو اومدم کار خیلی سخت شلوغ الحمد الله هر روز بهتر میشه دارم جلو میرم  و منتظر اینده هستم . از شرایط راضیم اما از کاری که کردم نه خیلی وقتمو گرفته و فرصت هیچ کاری نیست و ان شاالله کارا سبک تر بشه دوباره مثل تابستون به کارهای شخصی استراحت تفریحم برسم . ان شالله دیگه مرتب میام  و به وب لاگ دوستان سر میزنم .


 

ادامه مطلب ...