سلام ۱

سلام  

حتما میدونید اسم من چیه در زیر مطالبم نوشته شده  . احتیاجی به فامیلم نیست. هر چند، چند نفری از دوستان میدونند. کاملا منو میشناسند .اهل پنهان کاری نیستم اما خوب بعضی افراد سو استفاده میکنند کلا جامعه متاسفانه نا امن شده و این ناامنی برای من یک کمی محدودیت ایجاب میکنه شاید اگر در این موقعیت نبودم راحتر بودم اما الان که نیستم تا آن روز . بعضی وقتها فکر میکنم خیلی ادم با تجربهای هستم و همیشه این احساسو دارم اما عین واقعیت این طور نیست هنوز تا ادم با تجربه بودن خیلی فاصله دارم اما حسشو دارم و کاریش هم نمیشه کرد اما همون اندک تجربه رو که خیلی از اونها به تلخی شکست به دست اوردم میگم هر چند میدونم هیچ اثری نداره انسانها تا خودشون چیزی رو تجربه نکنند دست بردار نیستند اما باز هم من میگم  شاید مورد استفاده  کسی  قرار بگیره. 

 امروز جمعه قرار بود برم فدراسیون کاراته آزمون کمر بند بدم اما نرفتم نشد وقت نشد تا دیشب هم اصرار داشتند که برم اما نرفتم  باید  به کارم میرسیدم .(همیشه کارمو فدای همه چیز کردم این همه چیز در واقع به معنی کلمه خودش هست حتی جسم روحمو فدا کردم در تمام جنبهای زندگیم همیشه کارم شغلم مقدم و اونو در ارجحیت قرار دادم البته خیلی خوب بوده و پیشرفت کردم اما ارزشو نداشته ). البته این نرفتم کمی هم لجبازی هم بود چون در صدور مدارک من تعلل کردن . قصد داشتم برم تهران هم کلاس ارتقا برم هم ازمون بدم بعدشم برم شهر ری زیارت کنم سریع برگردم که شرایط کارم و کمی ناراحتی از عملکرد سبک نرفتم تا اینده ببینم چه خواهد شد . برای اشنایی بیشتر من دان ۳ کاراته دارم و باید برای دان ۴ امتحان بدم و در سبکهای ازاد  کاراته کار میکنم در چند سبک مختلف دان ۲ یا ۳ دارم و خیلی هم علاقه دارم و خیلی هم سخت تمرین میکنم داور فدراسیون هم هستم اما دو سالی هست که دیگه ندرتا داوری میکنم چون به شدت اشتباه پیش میاد و همچنین حق مسابفه دهندگان ضایع میشه و من هم  از این کار کناره گیری میکنم .

 

آغاز

سلام 

دوستان ارجمند  

این وبلاک درست کردم از خودم بنویسم از خود خودم و هرانچه که خودم دوست دارم . هر کس خودی داره . همیشه هم با خودم در جنگم و اکثرا خودم برنده هست نتونستم  بهش مسلط بشم و از خاطرات زندگیم هم گه گاه خواهم نوشت .ان شالله