سلام 78

سلام 

این چند روز حسابی این جا بارندگی بود و هوای بسیار خوبی و دو بار هم وقت کردم عصرها برم در طبیعت نیم ساعتی گردش کنم و لذت ببرم . امروز صبح که بیدار شدن ساعت 10 بود و معمولا روزهای جمعه کمی بیشتر میخوابم  خواهر مکرمه گفتن دیشب شب لیله الرغائب بود و یک دفعه یادم افتاد و خیلی ناراحت شدم و به قول معروف کفرم درامد و گفتم الان میگید . چند روز بود یادم بود و میخواستم دیشب اعمال و نماز مستحبی این شب بخونم و همشیره مکرمه گفت خیلی برای من پیامک امد مگه برای شما نیامد گفتم نه و گوشیمو نگاه کردم دیدم نه . هر روز حداقل 20 یا 30 عدد پیامک برام میاید و اگر مناسبتی هم در راه باشه پیامکها چندین برابر میشه اما نمیدونم چرا دیشب هیچ پیامکی نیامد و اصلا یاد ا وری نشد و از یادم رفت و تا چند روزی کسی پیامک بزنه با خودم درگیر میشه . لطفا دوستان تا چند روزی پیامک نزنه که بلههه . الان تکلیف این همه ارزوهای من چیه همش بر باد رفت . ماه رجب و شعبان از ماه های خاص و سفارشات بسیاری شده است و اعیاد و مناسبهتای زیاد و مهمی همراه هست . ان شالله که بتونیم استفاده کنیم .  با چند نفر از  دوستان می خواستیم  بریم برای ثبت نام  در کاندیداتوری ریاست جمهوری شرکت کنیم اما دیدم خیلی بچه بازی شده و منصرف شدیم نرفتیم .  وقتی اخبار  انتخابات میشنوم واقعا به حال خودم و مردم  ایران  تاسف میخورم و میگم واقعا تا کجا .....

نظرات 6 + ارسال نظر
لی لا جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com/

هرچند دیگه کامنتای منو تایید نمیکنی، ولی اگه کاندید میشدی به جان خودم یه جماعتیو ترغیب میکردم بهت رای بدن!
دیشب برای همه دوستان دعا کردم..برای همه اونایی که حق به گردنم دارن، همه اونایی که چیزی ازشون یاد گرفتم، بی شک شما جزء هرسه موردش بودید.

بازم خدارو شکر یکی یاد ما بود ما در پیش خدا یاد اوری کرده
الان که فرصت ثبت نام تمام شد دفعه بعد اگر بازم بچه بازی در نیاوردن شاید شرکت کردم
دیگه هم نفرمایید نظرت شما رو نمیگذاریم . خودتون که واقفید

یک خبرنگار جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ http://soozhenegar.ir/

سلام ،

عجب ...

شاعر بداهه سرایی میگه :

بر باد برفت هر آنچه از یاد برفت ...


حتما شنیدید که میگن : " الاعمال بالنیات ... "

مهم ارتباط قلبی بنده با معبود و پروردگاره ...

گرچه نباید از تأثیر زمان و مکان غافل بود اما خیلی هم اصل نیست ...

همیشه در پناه حق باشید ...

:)

الان که خیلی متاسفم

فاطمه جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.radepayegol.blogfa.con

ای بابا به نظرمن که هرشب شب آرزوهاست.مکه خدانگفته :بخوانییدمراتا اجابت کنم شمارا؟
حالا راه حل دیگه اینه که ازالان شروع کنید به روزه گرفتن.بعدوصلش کنید به شعبان بعدشم به رمضان.اینطوری مستجاب الدعوه می شید.البته اگه چیزی ازتون باقی موند.

نه فکر نمیکنم بتونم

سحر شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ http://http://diary-s.blogfa.com/

سلام
من میگم کاندید شو
من که بهت رای میدم
حالا درسته لیلة‌الرغائب از دست دادی
ولی هرشب میتونه شب آرزوها باشه. خدا اجابت میکنه.
منم فقط یه بار تونستم نمازشُ بخونم
ولی خیلی حال میده

حتما دوره دیگه شرکت میکنم البته بازم به شرطی که بعضیا بچه بازیش نکنند .

maRyam یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
ای بابا....
منم یادم نبود
به قول شما همیشه کلی پیامک میاد و مناسبت هارو اعلام میکننا... اونوقت دیشب که مهمترین بوده هیچکس هیچی به ما نگفته... امان از دست این بشر!!!!
ایران یه زمانی ایران بود...
الان ویرانه......

دقیقا همینطوره که میفرمایید

مه سیما یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ق.ظ http://goodsurprise.blogfa.com/

سلام
من هم جمعه ها زیادتر می خوابم
البته گاهی هم مجبورم...
به نظرم خدا همیشه دعاها رو مستجاب میکنه
بقیه شب ها و روزها بهونه هستن برای توجه بیشتر
امیدوارم تموم خواسته هاتون شکل آمین به خودشون بگیرن.

ان شا الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد