سلام 76

سلام 

هوا  بهاری و بسیار دلپذیر مثل هوای انقلاب . طراوتو تازگی  میشه احساس کرد و ما هم متاسفانه حتی برای 10 دقیقه وقت استفاده نداریم . چند روز به شدت سرم شلوغ شده و اصلا وقت نوشتن مطلب ندارم ان شالله از هفته اینده برنامه ریزی که شده وقتم ازاد تر میشه . روز جمعه هم رفتم نمایشگاه کتاب . نسبت به پارسال خلوت تر بود البته نه خلوت خلوت اما امسال میشد  راحت تر دنبال کتاب خاصی گذشت و البته قیمتها خیلی زیاد شده بود . شاید یکی از دلایل خلوتی نمایشگاه همین قمیت بالا و خیلی ها هم به خاطر هزینه های زیاد خانوار نمایشگاه نیامده بودن و البته دانشگاه ها هنوز تورهای زیارتی سیاحتی ازاد بین دانشجویی نمایشگاه کتاب راه ننداخته بودن و خیلی تاثیر گذاشته بود  .  گفتم امروز برم بهتره چون روز های اول هست و موکول کنم به  اخر هفته دیگه  میشه اواخر نمایشگاه و خیلی شلوغ خواهد شد . اما خیلی خسته شدم موقع برگشت ساعت 4 صبح رسیدم خانه و 5 ساعت یک سره رانندگی کردم . دیروز با خودم فکر میکردم واقعا کارم اشتباه بود شب یک سره با سرعت خیلی زیاد رانندگی کردم و تصمیم گرفتم دیگه به هیچ عنوان همچین کاریو نکنم . کتاب هم زیاد گرفتم اکثر کتابهای مد نظرمو پیدا کردم اما کتاب جدیدی ندیدم همون کتابهای سالهای قبل تجدید چاپ شده بود عناوین جدیدی در موضوعات مد نظر من نبود و همش تکراری یا یک نویسنده یا ناشر رفته  مطلب چند  کتاب دیگه رو با اسمی جدید چاپ کرده با این عنوان که این کاملتر هست . متاسفانه کتاب نخونده از سنوات قبل هم زیاد دارم که اینها هم به کتابهای قبلی اضافه خواهد شد .

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

تازه اون کتابایی که ازپشت کمد خونتونم پیداکردی هنوز نخوندی

خریدهای امسالتونم تو همون مایه هاست؟
بعدش..ببخشید هوا دلپذیرشده مثل هوای انقلاب یعنی چی؟؟
نکنه شما درانقلاب سال57 نقش ارزنده داشتید ؟

دقیقا امارشونو دارید . بله توی همون مایه ها بود خرید امسال .
دقیقا نقش ارزنده داشتم . همه چیز تو ذهنم هست

maRyam دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
باهاتون موافقم هوا عالیه....
پارسال رفتم نمایشگاه کتاب اما کتاب خاصی درنظر نداشتم و قیمت ها هم بالا بودن. البته شاید از نظر من
امسال دیگه نمیرم...
فکر کنم شما هم مثل من دوس دارید فقط کتاب بخرید درحالی که وقت خوندنشونو ندارید...
من معمولا در دو حالتم:
یا وقت ندارم یا وقت دارم اما حوصله ندارم...

حوصله خیلی دارم اما وقت ندارم . فقط وقت زمان خیلی کم دارم . 24 ساعت برای من خیلی کمه خیلی

لی لا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com/

سلام.
خوشبحال خودم که کتاب نمیخونم! و کتاب هم به کتابای نخونده سال های قبل اضافه نمیکنم!

جات خالی امروز ساعت6:58 یه زلزله مشتی زد اینجا عجیییییییییب! 5.1ریشتر! من از حیاط زده بودم بیرون که یهو همه چی شروع کرد به لرزیدن با سروصدای تکون خوردن در حیاطا! دوباره برگشتم توی حیاطمون و تمام قد رو ویبره بودم!

خدا رحم کنه . میدونم چی میگید . زلزله ترس وحشت داره

شییویید بانو سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ http://shiiviid.blogsky.com

ترکیدم از این نمایشگاه نمایشگاه کردن تهرونیااااا اووووفففف

بله موافقم

دختر مهربون سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.greendrugstore.blogfa.com/

هوا دلپذیر شد گل از باغ بردمید
ولی من همچنان آرزوی نمایشگاه کتاب تهران رو دلم موند!

یک وقتی بگذارید برید نمایشگاه
هرچند زیاد چنگی به دل نخواهد زد اما بد هم نیست

یک خبرنگار سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ http://soozhenegar.ir/

سلام ،

یادش به خیر ...

نمایشگاه کتاب ...

...................

میتونستند همچین نمایشگاهایی هم استانی برگذار کنند

سارا-جاودانه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ب.ظ http://enterdb3.blogfa.com

سلام[گل]
اگر یقین دارید روزی پروانه خواهید شد

بگذارید دنیا هر چه میخواهد پیله کند[گل]

اما پروانه نمیشوم مطمئنم

یک خبرنگار چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ق.ظ http://soozhenegar.ir/

سلام مجدد ؛

خوشبختانه نمایشگاه استانی هست ...

معمولا نیمه ی دوم هر سال ...

اما نمایشگاه کتاب تهران یه چیز دیگه اس ؛

پر از خبر ، کتابهای مورد علاقه ، سوژه برای نوشتن و خستگی مضاعف ...

4 سال دانشجویی ام تجربه شو دارم ...

ولی الان وقت و همتشو ندارم ...

به هر حال یادش به خیر ...

بله نمایشگاه بین المالی خیلی گستره تر و جامع تر هست . اما استانیها هم بد نیست .

مژگان چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ب.ظ http://daryayomid.blogfa.com

سلامممممممم

خوبی دوست کتاب خون من ؟ !

نمی خوام فخر فروشی کنم یعنی اصلا عادت ندارم که فخر فروشی کنم ولی این بار نه انگار واجبه که این کارو بکنم !! نمی دونی چه حالیه بهار باشه و نم نم باد خنک به صورتت بخوره و عطر بهار نارنج تو فضا پخش باشه و کارخونه های چای هم چای خشک کنن و بوش با بهار نارنج قاطی بشه چه حالییییییییییییییییییییییی داره !! حالا بگو تهران هواش خوبه یا شمال من ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد