سلام 31

سلام

دیروز رفتم دندان پزشکی همون خانم دکتر قبلیه بود دوباره دیدمش خیلی خوشحال شدم . ایشون خیلی بهتر کار میکنه من هم راحترم . رفتیم سراغ همون دندان مشکل داره هر کسی میبیندش جا میزنه میگه کار من نیست گفت حتما عصب کشی میخواد گفتم یک کاریش بکن بدون عصب کشی قبلا پر شده ریخته ترمیمش کن چند وقتی برم درد گرفت میکشم عصب کشی نمیکنم . بنده خدا مشغول شد خیلی خیلی هوای منو داره با احتیاط کار میکنه مراعات میکنه احساس میکنم این بار بیشتر دیگه مراعات میکرد . اصلا بهش نگاه نمیکردم تا راحت کار کنه چشمهامو میبندم راحت باشه . وقتی کار تمام شد گفت بگذار یکی دیگه از دندانهاتو هم درست کنم فکر کنم 25 دقیقه زیاد کار نداره یک کمی استراحت کن  بیاد داخل در همین بین برقها رفت شروع کرد به بازی دراوردن قطع وصل میشد گفت میترسم دست بزنم برقها بره اذیت بشی عصری بیاد مطبم درستش میکنم . اما نرفتم . خیلی از دندانهام مراقبت میکنم مسواک نخ دندان اما دندانهام اذیت میکنند دریفهای اخر که همه یک بار پرشدن و ردیف های جلو همه سالمند . از چیزی که بدم میاد رفتن به دندان پزشکی هست . بی حسی زیاد میزنند اما بی حسی زیادی احساس نمیکنم و بی حسی عمیق نیست .

نظرات 6 + ارسال نظر
لی لا پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ http://halogen1983.blogfa.com

سلاملیکم
میگما؟!
بیام براتون آستین بالا بزنم ؟

نه لطفا . راضی به زحمت شما نیستم

لی لا جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com

خب پس به کی میخواید بگید بیاد مقدمه چینی کنه و به خونوادتون بگه ؟؟؟؟
کی بره مخ خانوم دکترو بزنه؟ من باید باشم که همجنسشم، قول میدم ازتون خوب بگم، بیام؟
بیاااااااااااااااااااااااااااااام ؟
بیام؟ ناز نکن...بیام؟

خوب باشه بیاد بابا ، بیاد
الان من دقیقا باید چکار کنم

لی لا جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com

هیچی شما فقط اول ادرس و شماره تلفن خونتون رو بدید تا من اول خونوادتونو مطلع کنم، بعدشم آدرس خانوم دکتر رو بدید تا برم مخشو بزنم

من نمیدونم در مورد من چی فکر میکنید . ادرس ها رو بدم خدمت شما . حسود خانم

فاطمه دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ق.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

اِ مگه خانوم دکتره رودوست داری؟

من اصلا به این موضوع فکرنکرده بودم
تالی لا خانوم اشاره کرد

نه مم باب شوخی مزاح هستش . همش دو سه باری رفتم مطلبش روی دندونهام کار کرده یک کمی هوای منو داره با لطافت کار میکنه
البته راست راستش بگم اون منو میخواد قراره بیاید خواستگاریم حرف هم نمیزنه هیچ اقدامی هم نمیکنه لعنتی

دختر مهربون دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ب.ظ http://greendrugstore.blogfa.com/

واقعا خیلی سخته رشته دندونپزشکی...مخصوصا برای یه خانم
باید فیس تو فیس کار کنی!!!!

هنوز دودلم از اینکه انتخاب نکردنش درست بود یا نه!!!

بله برای خانم خیلی سخته و البته بستگی به فردش هم داره بعضیا مقید نیستند مهم نیست. اما کلا این حرفه برای یک خانم خیلی سخته .
به نظر من بهترین کارو کردید که این رشته نرفتید . در همین زمینه خودتون فعالیت کنید ان شالله موفق میشید فقط به فکر داروخانه باشید بگردید مناطق محروم و یا شهرهای اطراف خودتون که داروخانه کمتری داره به راحتی میتونید مجوزشو بگیرید خودتون هم مسئول فنیش میتونید باشید اگر خودتون سرمایه دارید بهتر و گرنه دنبال سرمایگذار بگردید.

maRyam سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
لی لا اگه کمک خواست من هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد