سلام۲۹

سلام  

زیاد اهل مطالعه هستم بیشتر کتابهای خاصی مبخونم  البته نه همه جور کتابی . در دوران دبیرستان هم خیلی میخوندم خیلی زیاد و بیشتر کتابهای رمان پلیسی شاید بشه گفت بیشتر کتابهای پرویز قاضی سعید  ،امیر عشیری، ر اعتمادی .....و کسایی که توی این سبکها بودن   خواندم .کسایی که کتابهای این نوسندگان خوانده باشند میدونند منظورم چه جور کتابهای هست اما الان خیلی متاسف که وقتمو اون موقع صرف خواندن اون کتابها کردم الان بیشتر کتابهای عرفانی  و تاریخی میخونم و ارزش خواندن  هم داره . کتابی توی دهنم هست در چندین سال قبل خواندم به نام تیمور لنگ  کتاب خیلی جالبی بود و تاثیر زیادی روی من و اون دوران من گذاشت کتاب در مورد تیمور لنگ زیاد هست من این کتاب خواندم و کتابهای عزیز نسین هم خیلی جالبه پر از کنابه های اجتماعی طنز هستش دوستان بخونند بد نیست الان دیگه نه وقت و نه حوصله خواندن کتابهای طنز خنده دار ندارم بیشتر کتابهای عرفانی مذهبی میخونم و فکر میکنم بیشتر استفاده بهره برای من داره . خیلی کتابهای متفرقه خواندم دارم اما جز تاسف چیزی دیگهای عاید من نشد . هر کتابی ارزش خواندن نداره . الان هم کتاب نخوانده زیاد دارم و منتظر وقت فرصت هستم تا بخونمشون معمولا نمایشگاه کتاب میرم کتابهای مد نظرمو برای یک سال میخرم یک سری کتابها از قبل رزو خرید بودن و یک سری دیگه میبینم میخرم و اینها بایگانی میشه و در طول سال در وقتهای ازاد میخونم . و بعضی وقتها کتابهای پیدا میکنم در کتابخانه که مربوط به خیلی قبل بوده ندیدم و لا به لای کتابها گم شده و نخوانده مانده و هر روز نسبت به قبل وقت مطالعه کمتر کمتر میشه و بیشتر برنامه های تلوزیون جاش میگیره . اما فکر میکنم کتاب اثر بخش تره .

نظرات 3 + ارسال نظر
لی لا یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ http://halogen1983.blogfa.com

سلام. خیلی خیلی خیلی معذرت میخواماااااااااااااااااااا! کتاب خوندن سالهای پیشتون تاسف نداره، اینکه هر سال کتاب میخریدو بایگانی میکنیدو نمیخونیدش کمی تا قسمتی زیاااااااااااااااااااد تعجب اوره!!!!

وقتی علاقه دارم مدتها دنبالش بودم یک مطلبشو میخواستم میگیرم اما وقت وقت وقت . اگر بدونید چقدر وقت گذاشتم و چه جور کتابهای میخوندم الان حس منو داشتید

فاطمه سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

کافه پیانو روخوندی؟
شازده کوچولو؟

قلعه حیوانات؟

نه . متاسفانه هیچ کدام از این کتابها رو نخواندم در چه موضوعاتی هست .
البته کتاب شازده کوچلو زیاد شنیدم فکر کنم رمان باشه و نرفتم دنبالش .

maRyam سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
منم خیلی از وقتمو با خوندن رمان هدر دادم. البته بجز رمانهای مودب پور
الان هم کتابهای دکتر شریعتی رو میخونم. وقتی ناراحت یا عصبی باشم فقط کتاب خوندن آرومم میکنه...

وقت من هم برای خواندن کتابهای داستان و بی مورد خیلی تلف شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد