سلام۱۶۵

سلام

روز دوم ماه رمضان شد. فکر میکردم سخت باشه اما نه دیروز عالی بود. جای دوست داشتم برم که سالها محدودیت داشتم و نمیرفتم که دیروز رفتم و بسیار عالی . کلا فکر میکنم از وقتی دارم استراحت میکنم کار کنار گذاشتم از بند ازاد شد رها شدم . ان شاالله مه به همین منوال جلو بریم . امروز هم دوچرخه سواری نرفتم بی خیال شدم . ساعت ۳ بیدار میشم تا بعد از اذان  خیلی طول میکشه خوابم  ساعت ۶ یا ۷ شده. شبها تا میام بخوابم  ساعت ۱ یا ۲ شده . تو این ماه خوابم کم میشه اما دوست دارم. دیروز وقت اذان گفتم بعد از قرنها برم مسجد نماز بخونم. رفتم دیدم یک نفر فقط هست گفت نماز ۱ ساعت بعد از اذان ، اول افطار بعد میان برای نماز. گفتم ای تو روحتون. اول نماز مگه چقدر طول میکشه.  فکر میکنم نماز اول وقت بهتر باشه ،خودمم اینطوری دوست دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد