سلام۱۶۳

سلام

فکر میکردم تا اخر ماه که تو استراحت هستم وقتم ازاد میشه میتونم به خیلی کارها برسم . اما مثل این  که کلا وقتم کم دارم. فقط باشگاه مرتب میرم . امشب رفتم باشگاه یکی از دوستان ، اش لاش اومدم . شاید سالها بود این جوری خسته نشده بودم ، یک تمرین سنگین داشتیم لذت بردم خیلی عالی . این دو روزه دنبال تعویض پلاک ماشینم بودم . ماشینو خوابوندم پارکینگ تا پلاک جدیدش بیاد . پیادمون کردن . وقتی  پلیس گفت ۱۵ روز دیگه پلاکت میاد میخواستم کلاشو بکنم تو حلقش . واقعا اینجا ایرانه. این همه مدت .

تصمیم داشتم یک دور کتاب اول دوم هنرستان موسیقی تار و سه تا ر  و یک دوره مقامهای تنبوربزنم یاد اوریم بشه  ، چندتا کتاب هم کنار گذاشته بودم که بخونم اما هیچ کدوم انجام نشده .ان شاالله از فردا مشغول میشم. این خواب ظهر ها یک چیز دیگست.  سیستم خونه هم درست کردم فقط باید وصلش کنم اما این تبلت تنلم کرده راحتره . این تعویض پلا بی ماشینی کل برنامه هامو بهم زد .میخواستم قبل از ماه رمضان برم مسافرت که فعلا عقب افتاد.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:26 ب.ظ

کاش تا خستگیت کاملا برطرف نشده بود ، سر کارجدیدنمی رفتی

سلام
تا بعد از ماه رمضان کاری نمیکنم

یک خبرنگار جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ب.ظ http://http://soozhenegar.ir/

میگن :
" انسان مانند رودخانه است ؛
هر چقدر عمیق تر باشد آرام تر می شود " ...

قبول دارید ... ؟!؟!

بله درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد