سلام159

سلام

دیروز رفتیم دوچرخه سواری ، این بار خیلی طولانی رفتیم . بعدش خستگی لذت بخشی داشتم خیلی عالی . غیر از کلاسهای ورزش وقتی سرگرم موبایلم میشم توی شبکه های اجتماعی ( وایبر واتس اپ تلگرام ) زمان خیلی سریع میگذره و برام لذت بخشه . وقتی سرمو بلند میگنم میبینم یک ساعت یا دوساعت گذشته خیلی دوست دارم کمتر تو فکر میرم . پنچشنبه رفتم تامین اجتماعی پیش دوستانم . بهشون گفتم یک کاری بکنید بازنشسته بشم دیگه خسته شدم و  هچی صحبت کردیم تبادل نظر هیچ راهی پیدا نشد نه سنم کفاف میده و نه سابقه بیمه ام . شدیدا به این فکر میکنم که یک جوری بشه بازنشسته بشم . فکر میکنم بسم باشه چقدر کار کنم ( الکی میگم یک ساعت نمیتونم تو خونه بشینم ). دلم یک مسافvت میخواد تصمیم گرفتم بعد از ماه رمضان برم طرف تبریز اردبیل . تا حالا اون مناطق نرفتم . زمانی که حسابرس بودم هر کاری کردم که ماموریتهای اون طرفی برم نشد که نشد که نشد . میگند خیلی خوبه قشنگه . چند ساله تصمیم گرفتم برم اون منطقه ها و نشد . اما امسال میرم . 




این جمله رو خیلی دوست دارم : 


دلم می خواهد به بعضی ها بگویم باش

 

حتی من اگر نباشم ...

 

پدرم یکی از آنهاست ...



 

یک اهنگ قدیمی قشنگ . شاید تکراری باشه اما ارزش گوش کردن داره  


http://s4.picofile.com/file/7749301391/24_Hassan_Golnaraghi_Mara_Beboos.mp3.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد