سلام155

سلام

یک اهنگی بود چند سال قبل خیلی گل کرد همه میخوندش " همه چی ارومه من چقدر خوشبختم " یادتونه الان دقیقا برای من همون شده " همه چیز طوفانه من چقدر بدبختم " این شعر گفتم یاد این جکه افتادم که از یک ترکه میپرسند قرمز چه رنگیه ، میگه زردو دیدی ابیش . شاید یک چیز دیگه از من تو ذهنتون باشه ،اما مطمئن باش اشتباهه.




اگر قرار باشدخوبی ما ، وابسته به رفتار دیگران باشد . این دیگر خوبی نیست ، بلکه معامله است.....




نظرات 3 + ارسال نظر
mahtab یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:11 ق.ظ http://heyvanazarimamnoo.blogsky.com

ایشالا به زودى بخونى
همه چى ارومه من چقدر خوش بختم....
موفق باشى....

ان شاالله

[ بدون نام ] شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 03:32 ب.ظ

درستش چیه؟

نمیگم . اصرار نکن که راه نداره نمیگم
چیزی برای گفتن ندارم که عوضش کنم

[ بدون نام ] دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ب.ظ

خودت اصرارکردى که بگى من یه چیز دیگه ام واین حرفا

خوب الان هم میگم من چیز دیگه ای هستم ،اما اصرار نکردم باور کن شما هم زیاد جدی نگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد