سلام 154

سلام

چند روزه هوا دوباره سرد شده ، روزها تا ساعت 11 احساس سرما میکنم . چند روز قبل اینقدر هوا گرم بود که دنبال سرویس اماده کردن کولرها بودیم . سه شب قبل حین تمرین مچ دستم اسیب دید. این چند وقته زیاد اسیب دیدم . درکلاسهای دفاع شخصی زیاد پیش میاد. تصمیم گرفتم این کلاس تعطیل کنم بیشتر وقت برای کاراته بگذارم .اول سال تقویم ورزشی سبک رسید دستم اردوی تمرینی برای مرداد و شهریور ماه گذاشته بودن . چندین سال بود که شرکت نکردم و یک دفعه تصمیم گرفتم که امسال برم . خیلی دوست دارم . اعلام امادگی کردم گفتم امسال میام . تماس گرفتن میای شما حتما ، جز امار بیاریم نمیایا . گفتم نه حتما میام . یک شنبه پیامک زدن که مبلغ دو میلیون تومان بایت 4 روز هزینه  اقامت کمپ و پذیرای و رفت امد به این حساب واریز نماید. پیامک زدم که اشتباه نوشتید دو میلیون ریال نه تومان آدرس کمپ بدید من خودم میایم چند تا از شاگردهای ارشدم هم میاند . تلفن زدن که وقتی جلسات سبک نمیایی همینه دیگه . قرار شده که امسال اردو در ترکیه باشه . شما تمرینات ارتقا ، مسابقات جلسات در تهران، اطراف نمیایی اون وقت میای اردو ترکیه اونم 8 روز . 

من ، اردو، ترکیه 






هر کتابی را باز میکنی خواهی دید که نویسنده اش از وجود هر گونه خطا و اشتباه احتمال پوزش طلبیده است ، بجز قرآن که در اولین صحفه ش نوشته : ذالک الکتاب لاریب فیه ..... هیچ شک و تردیدی در ان نیست ......




نظرات 3 + ارسال نظر
یک خبرنگار جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:55 ب.ظ http://http://soozhenegar.ir/

سلام ،
خُب چی شد عازم ترکیه هستید ؟!؟ ... :)

+ درباره ی قرآن هم ...
زیبا بود ...
قرآن نور است و نور ...
...

بله همینطوره

بهجت جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام بالاخره رفتید ترکیه؟؟؟

نه اخرش نرفتم

[ بدون نام ] دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 ق.ظ

بالاخره4روزیا 8روز؟برو فصل خوبیه

شما مگه دفاع شخصى روبه کسى هم یادمى دى؟اگه یادبگیره وعلیه خودت استفاده کنه چى؟

سلام
4 روز اقامت کمپ ، 4 روز رفت برگشت در راه.
دفاع شخصی اموزش میدیم جهت اطلاع و استفاده در مبارزات خیابانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد