سلام 149

سلام 

به قول همکارا این روزا همه توی محل کارشون در حال کادو عید سررسید رد بدل کردن تعریف از برنامه های خریدشون هستند و ما در حال بحث دعوا بدبیرا شنیدن هستیم . وقتی هم گفتم ان شاالله از سوم کادر واحد مدیریت و اداری مالی باید مثل واحد تولیدی و فروش بیاند سر کار بد جور روی اعصابشون اسکی بازی شد .  این دو هفته فقط در حال ماموریت بودم توی دفاتر میرفتم تا بتونم وجوهات جمع کنم . دو جا هم صحبت کردم و به نتجه رسیدیم و قرار شده تا 20 فروردین تصمیم بگیرم که ایا میتونم همکاری کنم یا نه از نظر مالی و شرایط کار با این جا که هستم اصلا قابل مقایسه نیست و همش فکر میکنم چرا این سالها دریافتی من اینقدر کم بوده . فقط تهران رفتن برام یک کمی سخته اما ان شاالله هر چی خیر صلاح هست همون بشه .  

  

یک جمله قشنگ: همیشه یادمون باشه که نگفته ها رو میتونیم بگیم ،اما گفته ها رو نمیتونیم پس بگیریم . و هیچ آرایشی شخصیت زشت را نمی پوشاند .  

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:11 ب.ظ

زندگى بالاپایین داره غصه نخور
فحشاى جدیدو یادبگیر رفتى تهران دست خالى نباشى

بدیش اینه که نمیشه و فقط تحمل . به من که فحش ندادن اما برای اطمینان همیشه چند تای اون گوشه موشه های ذهنم نگه داشتم برای روز مبدا
سال نو مبارک .بهترینها رو برات آرزو دارم

x پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:50 ق.ظ

فک نکنم دریافتیت همچینم کم بوده هاااااا
هیچوم قانع نبودی

حتما شما بهتر میدونی

x پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:56 ق.ظ

خب حتمن هم یه سررسید با نام خودت برات‌کنار گذاشتن که ذوقشو بکنی حاج آقا

نه نگذاشتن نامردا . پس ذوفیم در کار نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد