سلام 147

سلام 

این چند وقت تنها چیزی که وجود نداشت استراحت ارامش بود ، بسیار بسیار سخت گذشت میگذره . تصمیم برای تعقیر محل کارم جدی شده با چند جا هم صحبت کردم در حال مذاکره هستم . ان شالله که به نتیجه برسه . البته برای من جا به جای شغلی خیلی سخته و به راحتی انجام نمیشه . و نگران هستم که چطوری از این جا بتونم ازاد بشم . شرایط بسیار بحرانی هم هست و فکر نمیکنم به راحتی با ارامش خوبی بتونم جدا بشم ، متقاعد کردنشون خیلی سخته . شرایط کارخونه اصلا خوب نیست و من هم توی این چند ساله خیلی بیشتر از ظرفیتم کار کردم و الان فقط و فقط برام مادیات مهمه ، ارامش داشته باشم و بتونم پس اندازی جمع کنم و توی همین سالها خودمو ازاد کنم و به کارهای معوقه ام برسم .   

کارهایی که موجب موفقیت در زندگی میشه:  

با ملایمت سخن بگویید  

عمیق نفس بکشید  

شیک لباس بپوشید  

صبورانه کار کنید  

نجیبانه رفتار کنید  

همواره پس انداز کنید  

عاقلانه بخورید  

کافی بخوابید  

بی باکانه عمل کنید 

خلاقانه بیندیشید  

هوشمندانه حرج کنید  

خوشبختی یک سفر است نه یک مقصد . هیچ زمانی بهتر از همین لحظه برای شاد بودن وجود ندارد . زندگی کنید و از حال لذت ببرید .  

 

اگر بتونیم اکثر این موارد رعایت کنیم حتما موفق میشیم اما شرایط خیلی وقتها نمیگذاره  و یادمون میره و قکر میکنم اینها مواردی هست که باید از کودکی به ما یاد بدن و یک جور عادت بشه . 

 

 

 

 

 یک اهنگ قشنگ از تاجیک

 

http://www.irmp3.ir/play/5958/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%AC%DB%8C%DA%A9 

نظرات 5 + ارسال نظر
دامون پنج‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 ق.ظ http://enqolt.persianblog.ir/

تغییر شغل ، بیشتر از سختی ، شجاعت و حسابگری میخاد

افرین . دقیقا خوب درک میکنید

[ بدون نام ] جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ب.ظ

اخرش حداقل یکی دوتا بحث سخت پیش میادتا بتونی بیای بیرون
ولی ارزششو داره

البته اگه واقعا این کارت داره اذیتت می کنه

همه چیزم به هم ریخته . خدا کنه . ان شاالله مذاکرات به نتیجه برسه

maRyam جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:19 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
نوشتتون پر از تنش و اضطراب بود
امیدوارم به امید خدا همه چیز به زودی اونطور که دوس دارید بشه

خدا کنه ان شاالله. تشکر

یک خبرنگار جمعه 15 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:40 ق.ظ http://soozhenegar.ir/

سلام ،
این پُست رو الان دیدم ... !!

مثل این روزهایِ من ... :(
امان از جبر زندگی ... !!

امان

x پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:41 ق.ظ

تعقیر؟؟؟؟؟؟؟؟
تغییر!!!

نچ نچ نچ

تغییر یا تعقیر منظور منو حتما رسونده ، نرسونده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد