سلام 134

سلام

چند روز قبل شهرداری کار داشتم رفته بودم چند برگ کپی میخواستند . دستگاه کپی اونجا خراب بود دلالت دادن به بیرون،  نزدیک شهرداری یک عکاسی هست ، صاحب عکاسی معلم من بود چندین سال ، توی دبیرستان گفتم برم اونجا هم نزدیکه و هم ایشونو ببینم . رفتم اونجا  ، بودش در حین کپی گرفتن کمی هم با ایشون صحبت کردم . از گذر زمان صحبت کردیم . گفتم چه زود گذشت و حرف جالبی زدن گفتن وقتی که هنوز تدریس میکردم  همیشه با خودم میگفتم افتابی میاد که من اون روز بازنشسته شده باشم ، یکدفعه اون افتاب هم اومد چند سال هم روش از بازنشستگیم گذشت . ایشون خیلی ادم اروم ساکتی بود هر وقت میبینمش خندم میگیره یاد شیطنتها اذیتهای خودم سر کلاسش می افتم . این قدر اذیتش میکردم که بعضی وقتها از شدت عصبانیت ناراحتی اشک تو چشماش جمع میشد مستاصل میشد که چکار بکنه ، دیگه اینجا اروم میشدیم البته اگر بیرون از کلاس نفرستاده بود . چهار سال دبیرستان با ایشون کلاس داشتم بهترین زمانهای دبیرستان کلاس ایشون بود چند تا کتاب درس میداد اینقدر میخندیدیم اذیت میکردیم که به قول قدیمیها هار هلاک میشدیم . اولها میخواست با درس پرسیدن گیرم بندازه بترسم ساکتم کنه اما من بهترین شاگرد بودم همیشه خودم داوطلب جواب بودم هر راهی که به نظرش میرسد رفت اما نشد و ما بزرگتر نترس تر میشدیم اذیتهای بزرگتر میشد ، تا این که دست به دامن پدرم شد . مجبور شدیم زیر زیری یواشکی پشت پرده شلوغ کاری اذیت کنم . باور کنید خودشم دوست میداشت من شوخی اذیتش کنم وقتهای که حالشو نداشتم خودش تحریکم میکردم شوخی میکرد تا سربه سرش بگذارم کلاسو منفجر کنم البته این حالش دیگه مال سال چهارم بود . 

یادش بخیر 



  بسیار عالی 


http://s3.picofile.com/file/7876127953/%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%AA_%D8%A8%D8%A7_%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85_%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86_%D8%B9_%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3_%D8%BA%D9%85%D8%AA_%D8%A8%D9%87_%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA_%D9%85%D9%86_%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C_%D8%B3%D9%84%D8%AD%D8%B4%D9%88%D8%B1.mp3.html


نظرات 2 + ارسال نظر
maRyam چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ق.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
من تا حالا با هیچ کدوم از معلمام برخورد نکردم!!!!!
بهتون نمیاد شیطون باشید

حالا دیگه نه

دامون پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ق.ظ http://enqolt.persianblog.ir/

بعد از اینهمه سال وقتی دیدیش بازم حال شاگرد و معلم رو داشتی یا خودتو بالاتر از اون میدیدی؟

راستش احترام به ایشون زیاد میگذارم اما کدوم حال داشتم دقت نکردم بالاتر ندیدم ، انسان بسیار دوست داشتنی هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد