سلام 121

سلام 

دیروز یکی از دوستانم که شرکت بیمه داره اومده بود دفترم و داشتیم روی بیمه کارخونه صحبت میکردیم و کتابچه رو پر میکرد . شنبه تاریخ بیمه نامه  تمام میشه ، بهش گفتم چرا این قدر دیر امدی گفت که یک هفته نبودم رفته بودم کوه سبلان ، دوتا اتوبوس بودیم با دوستان یک هفته اونجا بودیم و برام تعریف میکرد . فقط فقط نگاهش میکردم بعضی از جاهاش حرفهاشو یادم میرفت گوش کنم داره چی میگم . یک جایش گفت که گروهمون حتی برنامه کویر نوردی هم داره . به اینجا که رسید گفتم ان شالله اینده هم من میام سوالتو بپرس تا تمامش کنیم کار دارم سرم شلوغه . 

دو روز قبل با چند تا از همکاران ماموریت بودیم شب تو هتل خوابیده بودیم ساعت 3 صدای خرو پف یکی از همکارا میامد . صبح گفتم یکی داشت خروپف میکرد همشون میگفتند که نه من نبودم اون یکی میگفت اصلا من خرو پف نمیکنم . بهشون گفتم اینو گفتم نه این که چرا خرو پف میکردید یا صدا بود اینو برای این گفت که بگم هر کدومتون هستید  خوش به حالت چه خواب خوبی بودی . 


با دوستان بودیم این جک یکی از دوستان که لر هم بود گفت خیلی خندیدیم .

در مراسم ختم  ... بلندگو میگه : مرحوم وصیت کرده ، سیاه نپوشین .
لره داد میزنه : مرحوم گه خورده ، ما به احترامش می پوشیم !!!


نظرات 3 + ارسال نظر
maRyam جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام

دامون شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:28 ب.ظ http://enqolt.persianblog.ir/



طعم تلخ خر و پف همسفر رو زیاد چشیدم

پس خوش گذشته

فاطمه پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:06 ب.ظ http://daftarezendegieman.mihanblog.com/

لرا خودشون هم میدونن چه سوتی هایی هستن.

نه بعضیاشون دقیقا نمیدونند و باید هی عمق فاجعه رو بهشون یاداور شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد