سلام 118

سلام 

دیشب بر حسب اتفاق سریالی از یکی از شبکه ها پخش میشه رو دیدم به نام شاید برای شما اتفاق بیفتد . هر قسمتش مجزا از هم هستش . این قسمتش قشنگ بود و قابل تامل . 

همیشه یک سررسید همراهم دارم( غیر از سررسید کارهای اداریم ) و کارها و جاهای که باید برم میرم یا نکته ای که میبینم میشنوم و اینده باید برم یا انجام بدم و یا اسمی مطلبی میشنوم یاداشت میکنم و در فرصتی برم تحقیق کنم اطلاعات کسب کنم  توش مینویسم و هراز گاهی مرور میکنم . اما فقط حسرت و تاسف همراه داره و البته خوبه خیلی مطالب مینویسم و یادم میره یاداوری میشه .





هیچ وقت نمی توانید با مشت گره کرده دست کسی را به گرمی بفشارید .



نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:34 ق.ظ http://daftarezendegieman.mihanblog.com/

چه جالبه این کارتون! سررسید.

کار بسیار نیک پسندیده ای هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد