سلام 101

سلام 

این هفته هم پایانش با تعطیلی همراه بود مثل هفته قبل که فرصتی شد کمی ستراحت بیشتر باشه البته منظور از استراحت خواب بیشتر صبح هستش . نمیدونم چرا به هیچ کاری نمیرسم . از همه کارها عقب هستم حتی سه هفته هست که باشگاه هم فقط هفته ای یک جلسه رفتم . بعضی کارها که فکر مکردم اگر نجام ندم نمیشه دیدم به راحتی توی این سه هفته تعطیل شد فکر میکنم احساس خستگی میکنم و بیشتر دوست دارم خونه باشم شبها و فقط پای تلوزیون بشیم برنامه نگاه کنم .  تلوزیون با این که سرگرمی خوبیه اما زیادش جز ایجاد عادت و از بیقه کارها باز موندن چیزی نداره . 

ان شاالله کمش  میکنم تا به بقیه کارها هم برسم .


آنکس که سکوتت را نفهمد، حرفهایت را هم نخواهد فهمید.

نظرات 11 + ارسال نظر
*فاطمه* شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ق.ظ

منم تو خونه رو بیشتر دوست دارم
معتادین که کمش کنین؟

باید ترکش کنم

فاطمه شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ق.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

ورزشو ترک نکن وپشت گوش ننداز

حتما

سیده زهرا (عاشقانه های مسیحا شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ http://zahra4552.blogfa.com

اتفاقا خیلی بیشتر از خیلی خسته بودم
از صبح درگیر خرید و بازار و خونه ی مادر شوهر و بعدش مراسم چهلم شوهر عمه و
بعد هم تا شب چند ساعت توی ماشین بودن و بیرون رفتن و به چند جا سر زدن و تقریبا نیمه شب خسته تر از خسته به رختخواب رفتم ...

+

منکه کلا با تلوزیون کاری ندارم ...

بهترین کارو میکنید

دختر شرقی یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ http://frawahr491.blogfa.com

سلام

شاد و موفق باشید

تشکر

مهرناز سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ق.ظ http://jashn0shadi.blogfa.com

¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’خوبی مهربونم؟
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´(¯`´.¸
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`یه خبر دارم برات!
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´..(¯`´.¸
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`
..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’اگه گفتی چیه؟؟؟
(¯`´.¸ ¸.´´¯ `,+.*`,+.*´.(¯`´.¸
’ *..`’ °´..`’ °´.*’ °´..`’ °´..`’ °´.
___####___#### .`-.´.+` ´°
_##____#_#____##`,+.*.*´
#_______#________# `+.*`
#________________# `,+.*`.°
_#______________# `,+.*`,+.*
__#____________# `,+.*`,°*`’ °
_____#_______# `,+.*`,+.*`,+.
_______#___# `,+.*`,+.*`,+.*’
_________# `,+.*`,+.*`,+.*`با افتخار تولدم دعوت شدین

تشکر. تولدتون مبارک

sepide سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ http://setarehayepenhan.blogfa.com

salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
_$
_$$___(▒) (▒)
__$$_(▒)(█)(▒)

آپم و منتظرم

maRyam چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
آدم به شیشه معتاد بشه ولی به تلویزیون نه!!!!!
اینترنت که دیگه هیچی اسمش هم اعتیاد میاره...
منم نسبتا اینترنت ترک کردم درسهام خیلی سنگینن نمیتونم مثل تابستون تند تند مطلب بذارم

فاطمه چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

خو من چه کارکنم.من ازروزنامه آگهی پیدامی کردم به داداشام می گفتم می گفتن اینا به دردنمی خوره.
همکاراماشیناشونو بهم معرفی می کردن.بهشون می گفتم می گفتن گرون دارن می دن.

می گفتن خودمون سرفرصت می ریم واست ماشین پیدامی کنیم.
دیگه دیدم هی ماشین داره گرون می شه ویکی هم ماشین صفرداره واسه فروش ، ازش خریدم.

اینم یه تجربه بود.
ایشالامشکلات مالیم حل شه عوضش میکنم.
منم باریو مشکل دارم ولی می گن ازپرایدخیلی بهتره

دختر مهربون چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ

شماهم فکر کنم افسردگی گرفتی!

فاطــــــــــمه چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.saheleparvaz.blogfa.com

سلام..کاملا درسته..
تما لذت تعطیلات به خوابه صبح وشب بدون استرسه فرداست...

همینطوره

مه سیما پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ http://goodsurprise.blogfa.com/

هنر گوش دادن اینه که حرف های بازگو نشده رو بفهمیم.

این روزها استراحت جزو آرزوهای محال شده

همینطوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد