سلام 82

سلام

هوا داره کم کم گرم میشه . محل کار کولر روشن میکنم خیلی خنک میشه خاموش میکنم گرم میشه . نمیدونم تکلیف چیه هوا اینقدر گرم نشده بشه کولر روشن کنم و خنک هم نیست خودش شده یک موضوع مهم مملکتی . زیاد وقت ندارم برم توی خیابون و بازار شاید در سال یک یا نهایتا دو بار برم بازار و اون هم چند لحظه گذری اما وقتی توی ماشین هستم خیابونها مغازه ها رو نگاه میکنم  دیروز ساعت 3.30 داشتم میرفتم منزل تعجب کردم حتی توی درختها هم عکس چسبونده بودن اول فکر کردم برای انتخابات ریاست جمهوری هست اما دیدم نه برای شورای شهر هست . یادم افتاد که چند روزه دارند هی تلفن میزنند دعوت میکنند برای شورای شهره جریان اینه. چه قیافه های چه مدلهایی ژستهایی . بعضیا عکسهایی منتشر کرده بودن که خندم گرفته بود با خودم گفتم حالا این نمیفهمه همچین عکسی ژستی عکس نگیره برای این موضوع اون عکاس  نمیفهمه حرفی بزنه حالیش نمیشه . توی شهر به این کوچیکی شاید بیشتر 70 یا 80 نفر کاندید شدن . فقط به قیافه هاشون حرفهاشون  نگاه میکنم میخندم . صبح جلوی در کارخونه که می امدم چند تا عکس  پشت ماشینها زده بودن از کاندیدها و ایستادم بخونم یکشون توی چهار خط شرح حالش دو تا غلط املایی فاحش داشت .گفتم حتی همت نکرده یک بار بخونه خودش چه ادمی هست حالا مردم بمانند . اتفاقا دیشب توی خونه هم صحبت همین بود یک دفعه در عرض یک شب شهر از این رو به اون رو شد از اگهی عکس . حاج خانم گفت مگه چی بهشون میدن حقوقشون چقدر هست این همه کاندید شدن گفتم نمیدونم . گفتند خوب بپرس خیلی از اونها میاند پیشت ، گفتم میاند پیشم بپرسم که چه نفعی برات داره چقدر حقوق میدن . واقعا کسی میدونه چه منفعتی داره چقدر حقوق میدن یک چیزی میفرماید. اما مطمئننا داره چون اگر نداشت این همه کاندید برای چی هست . اگر کسی میدونه بگه  

نظرات 11 + ارسال نظر
یک خبرنگار جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ http://soozhenegar.ir/

سلام ،

اشکال کار همینه که نوشتید ؛

" حتی همت نکرده یک بار بخونه خودش ... "

تموم همت و همّ و غم فقط برای رأی آوردنه و دیگر هیچ....

در حالی که اگر شوراها به وظایف خودشون درست عمل کنند خیلی از مشکلات این مملکت ، خیلی زود رفع میشه ...

اینکه چه منفعتی برای خودشون داره هم بماند ...

اگر میدونستم چقدر حقوق میدن خوب بود

فاطمه جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

شما چقد ساده ای یعنی منفعتشو نمی دونی؟اگه بخوان سو استفاده کنن منفعت زیادی داره از انواع رانت های اطلاعاتی بگیر تا..بمثلا می فهمن زمینای کدوم منطقه درآینده رشد بیشتری می کنه الان می رن می خرنش عدم اینکه اگه یه وقت بخوان وارد فعالیت های سیاسی شن این براشون سابقست.

الانم باید پنکه روشن کنی برادرمعظم

الان پنکه از کجا پیدا کنیم

[ بدون نام ] جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام برااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادر..بله تموم شد

حرص نخورید برادر من..حرص نخورید دوتا تار موی سیاه دارین اونم سفید بشه

خــــــــــب حالا بفرمایید این مدت من نبودم چه خبرا؟؟؟

کارخونه خوبه؟ فاطمه خانوم خوشن؟ پریا چطوره؟ خودتون خوش میگذرونید؟ به به کاندید شدین واسه شورای شهر؟

من نبودم چه خبرا بووووووووووووووده!!!

زود تند سریع یه آمار کلی مرحمت بفرمایید

فاطمه جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

عه ببخشید باموبایل نوشتم غلط وغلوط شده
ازپنکه فروشی

پنکه دیگه د مده شده

دختر شرقی شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ http://frawahr491.blogfa.com

سلام
ممنون بابت مطلبی که گذاشتید.
نمیخوام مخالفت کنم ولی همیشه نمیتونیم اینطوری قضاوت کنیم که حتما" براشون نفع داره و دنبال پولن و اینجور چیزا... خود من خبر ندارم چقدر حقوق میگیرن ولی میگم شاید یه نفر فقط یه نفر برای یه هدف خداپسندانه و صرفا" به جهت خدمت کاندید میشه. برای همین میگم نباید همه آدما رو قضاوت کرد. د هر صورت بازم ممنون

امکانش هم به قول شما تعداد اندکی هم ب جهت خدمت باشه . هرچند که بعی میدونم

شییویید بانو شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ http://shiiviid.blogsky.com

یه چیزی که موجهه اینه که شاید حقوق ثابت آنچنانی نداشته باشه اما از خعلی جاها ارضاشون میکنن مقام شهرت و البته مقداری اختیارات که زیر میزی گرفتن و شیک میکنه خلاصه که برادر بارشونو میبندن این 4 سال

موافقم دقیقا

maRyam شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
همه کاندید میشن چون براشون مسئولیت نداره مزایا داره....
بعضیا اگه ایرانی باشن دلشون برا ایران و مردمش میسوخت و همتی میکردن اما نیستن...

اتفاقا برعکسه چون ایرانی هستند اینطوریند

مژگان شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ http://daryayomid.blogfa.com

سلاممممممممم

خوبی دوست من ؟

ممنونم که بهم سرمیزنی راستش فقط تو بهم سر میزنی

عجب. پس پای ثابت وب شما من هستم

لی لا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com/

سلاملیکم.
خوف بیدید؟!

ولک شهر ما 7نفر عضو میخواد، 32نفر تایید صلاحیت شدن! مسخره س بخدا!
یه خانومه عکس گرفته، عکس نزدیک از چهره ش! یعنی میشه دونه دونه مژه های ریمل زده شو شمرد! ملت اینقدر احمق تشریف دارن! عکس تو دست یه جماعت مذکر و مونث میوفته! اخه این چه عکسیه گرفتی!؟
با کسی حرف میزدیم گفتم:اینا چطوری میتونن مسئولیت به این سنگینی(عضو شورای شهر بودن )رو قبول کنن!؟
طرف گفت: کسی نمیخواد مسئولیتی قبول کنه، اینا میخوان برای یه دوره بار خودشونو ببندنو به پول و پله ای برسن!
راست میگفت!

توی شهر ما هم 7 نفر میخواند 70 نفر شرکت کردن بعضیا که واقعا کارهاشون خنده داره

مهسا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ http:// rain68.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااام

تعریف نکنید منم شیرینی فارغ التحصیلیمو نمیدم

زیاد اهل شیرینی نیستم .[نیشخند]
اما به سلامتی . ان شالله در مقاطع بالاتر
وقت کنم حتما تعریف خواهم کرد فقط فرصت پیش بیاد

نازنین دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ق.ظ

سلاااااام
آخ گفتی ژست...
ماشالله هر سال دریغ از پارسال!!!

در نوع خودش پیشرفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد