سلام 70

سلام 

تعطیلات ادامه داره و مملکت در حالت خواب به سر میبره و اداره و سازمانها هم فقط در حد باز بودن در ورودی هست و اونها هم نیمه تعطیل هستش و شرکتها و کارخانجات که کلا تعطیل کردن و هر جا که کار داریم تاریخ 1/17 نام میبرند شروع به کارشون هست . و متاسفانه کار ما تعطیل بر دار نیست باید مشغول باشیم . خیلی دوست دارم روز سیزده بدر بارندگی باشه و همه در منازل بمونند . این سیزده بدر در ایران متاسفانه ضربه و خسارت خیلی زیادی به طبیعت میزنه و جسارتا بعضی وقتها فکر میکنم بعضیا واقعا از توی قفس فرار کردن و غیر خسارت به طبیعت حرکات رفتارهای خوبی از اونها نمیبینیم و  حرکاتی  از خودشون بروز میدن که تعجب میکنیم . تعداد کمی از مردم باغ یا ملک شخصی دارند و به اونجا میرند که خیلی بهتره و چون از خودشون هست دیگه اون خسارات به طبیعت نیست و رفتار حرکاتشون هم در انزار نیست . کلا این جا ایران هست و باید این جو رفتارهارو نشون بدیم تا کسی به ایرانی بودنمون شک نکنه . متاسفانه ما ایرانیها برای طبیعت برای منابع ملی و حقوق دیگران ارزشی قائل نیستیم . ای کاشک روزی فقط 5 دقیقه  کنار این همه اگهی تبلیغاتها کمی در مورد این امور هم  برنامه میگذاشتند  و سطح فرهنگ ارتقا میدادن . البته اینو بگم و بدونید هیچ وقت دولت مردان و روئسا با این امور موافق نبودن چون دیگه نمیتونستند پاسخگو باشند و بالا بردن سطح توقع و اگاهی مردم با این روش حکومت و کار اونها سنخیت نداره و برای همین سعی میکنند که مردم در همین سطوح بمونند و این که اینقدر با ماهواره مخالف هستند غیر از مسائل سیاسی همین جنبه ها هست به قول قدیمها چشم گوش مردم باز میشه مردم یاد میگرند که باید حرف بزنند بخواهند و زمامدارن باید بیاند توضیح بدن به مردم در قبال کارهاشون ، عملکردشون  . ان شاالله به مرور ارزش حرمت انسانها در کشور ما هم بالا بره و کشور ما در جایگاه اجتماعی اقتصادی خودش قرار بگیره . کشوری که روزگاری مهد تمدن فرهنگ اقتدار بوده .

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

ساعت 2.49دقیقه صبح اینا رونوشتی؟
آفرین بابا

منم دوست دارم سیزده بدر بارندگی شه
البته ازروی حسادت .چون ما جای خاصی نمی ریم
ولی بعضی ازمردم فقط همین یه روزو می رن گردش.
بعضی مردم سال تا سال مسافرت نمی رن.دلشون به همین یه روز خوشه

البته درحرکات ورفتارموافقم.هرکسی هم یه کیلو تخمه می خوره اون روز.انگارازسال قحطی فرارکردن

این مطلبو که ظهر نوشتم چطوری صبح شده نمیدونم . بهترین کارو شما میکنید

فاطمه جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ

راس می گی پی ام یعنی بعدظهر

maRyam یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ق.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
مدت طولانی هست که همه صحبت ها راجبه مشکلات و کمبودهای کشورمون و مردممون هست
وقتی میخونم یا میشنوم دلم میگیره...
نمیخوام نظری بدم

خیلی وقتها متاسف میشم وقتی این وضعیت میبنیم . واقعا چرا کشوری مثل ایران باید اینطوری باشه و تا کی

دختر مهربون سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ http://greendrugstore.blogfa.com/

من خیلی تعطیلات را دوست میدارم
مخصوصا از وقتی کارمند شدم!
وقت تعطیلات در ایران به شدت اندک است///عید را تا اول خرداد می باید کشید!

کاش تعطیلات عید تا اول خرداد میبود

جون کارمندها هستو تعطیلات. این یک قلم از عهده نجات احمدی بر میاد

مهسا پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ http://RAIN68.BLOGFA.COM

سلام

اصلا یه سر به سرای اندیشه زدین؟؟

من تبریک گفتم اصلا دیدین؟؟؟

اصلانم برادر من نیستین..تا اطلاع ثانوی قهرم
.
.
.
خوبین؟

بخدا عیدو تبریک گفتم گفتم یحتمل رفتین مسافرت دیگه نمیرسین بیاین کرمانشاه گفتم ایشالله عید سال بعد
از شما چه پنهون چند روز بعد از عید شوهر عمه م عمرشو دادن به شما ..نه خوش گذشت نه درس خوندم....
ایشالله شما سال خوبی داشته باشید و عیدم خوش کذشته باشه امروز رسیدم تهران یه کم سرم خلوت شده دوباره شروع کنم درس بخونم

دعوت کردید و من نیامدم . ان شالله سال اینده

شییویید بانو جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ http://shiiviid.blogsky.com

والله من اصن نگران طبیعت نیسسم من از شولوغی احمقانه 13 بدر و اجبارت و ذوق اطرافیانت برا زدن به کوه و کمر متنفرم و چیزی به جز خستگی و کثیفی و حوصله سر رفتگی برام نداره! و البته آرزوی بارون اومدن تو این روز حس مشترک جفتمونه!!

منطقه ما که ظهر بارون زد اوضاع همه به هم ریخت همه فرار کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد