سلام 68

سلام 

سال 1391 هم داره تمام میشه و به رزوهای اخر رسیدیم . در کل که نگاه میکنم سال بدی نبود برای من مثل سال قبل تا حدودی . درگیری کاری در این روزها خیلی به شدت زیاد هست و خیلی خسته شدم و بعضی ساعتها کلافه کلافه میشم منتظرم زودتر 30 اسفند بشه و از شدت کار کم بشه و بعد از مدتها تصمیم گرفتم برم مسافرت و ان شالله از یکم تا پنجم میرم و قصد کیش کردم . امسال دقیقا مثل پارسال از 366 روز سال دقیقا 365 روز مشغول بودم سر کارم بودم پارسال هم همینطور میتونم به جرات بگم دقیقا توی این چند ساله حداقل توی این 8 ساله من فقط مسافرت یک سفر حج  رفتم و یک سفر  عتبات  رفتم و دیگه به هیچ عنوان مرخصی یا مسافرتی وقت نشده برم . ماموریت زیاد رفتم اما جنبه استراحت تفریح نداشته و خیلی خسته کننده بوده . عید هم اعیاد قدیم چقدر مهمانی برو بیا بود چقدر مردم شاد بودن ذوق شوق داشتند تدارکات میدیدن . دیگه مردم اگر مهمانی هم برگذار میکنند از روی اجبار حفظ ابرو هست شرایط زمانی و اقتصادی خیلی عوض شده . اما با تمام این اوصاف ان شالله سال خوبی در پیش داشته باشید و تعطیلات هم به همه خوش بگذره و فرصت خوبی هست برای استراحت تفریح . یک سال دیگه هم داره تمام میشه و روزها و سالها پشت هم دارند میرند و ما همچنان  در خواب .

نظرات 5 + ارسال نظر
شییویید بانو یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ http://shiiviid.blogsky.com

با کی میری کیش میش؟

آهاننننننننننننن اینههههههههههه

لی لا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com/

ایشالا سال 91 بره و پشت سرشو نگاه نکنه، ایشالا که سال 92 مثل91 گند نباشه...خداوکیلی من یکی که از سال 87 به اینور خیلی فشار روی اعصابمه، هر روز یه اعصاب خوری، هر روز یه تشنج، یه غصه یه ناراحتی، امیدوارم سال 92 دیگه اینجوری نباشه
سال خوبی داشته باشی برادر

ان شالله

maRyam یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
بنظرم شما خیلی به خودتون سخت میگیرید. حداقل هر 3 ماه یکبار باید چند روزی استراحت کنید...
سال 91 اصلا سال خوبی نبود... امیدمان به خداست که سال مار چطور باشه...
راستی جواب سوال شییویید بانو چی شد؟

ان شالله سال خوبی برای همه باشه . جوابش معلومه خانواده معظم

فاطمه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ق.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

خوش به حالت
منم برخلاف همیشه دوست داشتم امسال برم کیش
همیشه می گفتم کیش تو عید گرونه
ولی الان دلم خواسته
پس بروجای ماروهم خالی کن
مخصوصا درمراکز خرید
وکناردریا

بله خیلی گرونه خودمم هم تعجب کردم این قدر زیاد شده دقیقا حدود سه برابر . ما که اهل خرید نیستیم کنار دریا هم منکراتیه پس جاتون خالی نمیشه

فاطمه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ق.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

زیادم کارنکناین شکلی می شیااا

الان این شکلی شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد