سلام 67

سلام 

دیشب از باشگاه امدم بچه صدا کردن که بیا کلاه قرمزی داره فامیل دور هم هست . از صحبت  کردن نقش فامیل دور خیلی خوشم میاد قشنگه حدود 20 دقیقه اخرشو نگاه کردم چقدر خندیدیم قشنگ بود . و علی الظهار امسال کلاه قرمزی نداره و اینها هم که پخش میشه به گفته بچه ها مربوط به پارسال هست. فقط یک سری برنامهای بیخورد بی محتوا که جز اتلاف وقت چیز دیگهای نداره پخش میشه . چند روز قبل هم که مجمع مجلس خبرگان بود رئیس صدا و سیما هم بوده که بهش انتقاد کردن که چرا اینقدر گرایش به برنامه های خارجی و  ماهواره ای زیاد شده و شما برنامهای ندارید . و ایشون هم جواب محکم کوبندهای بهشون داده . بودجه صدا سیما ( 1200 میلیارد تومان  بودجه سالانه ) خیلی کمه و با این بودجه همینه دیگه . من نمیدونم و اعلام هم نمیکنند که چقدر درامد دارند به غیر از بودجه ای که میگرند اما هربرنامه اگهی هزینه زیادی از صاحبان اگهی ها میگرند . این پولها کجا میره خدا عالمه اجازه تحقیق تفحص هم چندین بار از طرف مجلس کردن که رد شده . اگر بخور بخوری هم هست که جز دیدن بعضی صحنه های غذا خوری توی فیلمها چیزیش به مردم نمیرسه . توی باشگاه بدنسازیکه میرم دو نفر از دوستان عضو تیم قوی ترین مردان اهنین هستند و امسال هم توی مسابقات مقدماتی برنده شده بودن و رفتند برای برنامه قوی ترین مردان اهنین کشور که ایام عید پخش میشه اما متاسفانه امسال برگذار نکردن و علتشو هم گفتند چون اسپانسر نتونستیم پیدا کنیم امسال برگذار نمیشه . و هزینه ندارند و کلا کنسل شده تعطیل . یکی از اونها میگفت من خودم نزدیک فقط 20 میلیون تومان هزینه خورد خوراک هزینه های جنبی خوراک جهت اماده شدن در این مسابقات کردم . کی جوابگو هست اینه حمایت از ورزش و ورزشکار . برنامهای که این همه بیننده داره . دفعه بعد که برم باشگاه حتما بهش میگم بابا درک کن خوب بودجه نیست دیگه تو که قهرمانی باید  بیشتر زودتر بفهمی . به قول دوستان فیلم سریال برنامه هم از نوع خارجکیش .

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

دیدی فامیل دوربه زبان درگری صحبت می کرد چقدرخوب بود؟
گوسفنده هم که کاهو می خواست خیلی خوب بود

صداوسیما بودجشو می ده همش تله فیلم بافیلمنامه های داغون وجنایی و..می سازه تا همون یه ذره اعصاب مردمم بگیره

دره ، اتفاقا این قسمتشو دیدم . شبها به 10 یا 20 دقیقه اخرشو میرسم خیلی خیلی جالبه

maRyam سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
من هیچوقت موفق نشدم این برنامه کلاه قرمزی رو کامل ببینم
تو این مملکت همه دارن میخورن یکیش هم صدا و سیما...
ما هم که برای تماشای عالم آمدیم
اینجا هرچی خوب و مفید باشه از بین میره...
خداییش مملکته داریم؟!

نه والله مملکت نداریم که . اما این برنامه رو ببنید شبکه 2 ساعت 9 به بعد هست

دختر مهربون چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

من که اصلا وقت نمیکنم تلویزیون ببینم...مگه موقع شام یا نهار خوردن...که اونم واقعا از بس برنامه هاشون پرمحتواس که غذا تو گلوم گیر میکنه!

تا حدودی مثل من هستید بیشتر موقع شام یک کمی قبل و بعدش وقت میکنم نگاه کنم . اما این برنامه رو ببنید . یک بطری دوغ هم بگذارید بغل دستتون هم مفیده هم چاق نمیکنه هم نوشیدنی سالمیه همم راحت الحلقوم هم هستم

نورون چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.doktoratena.blogfa.com

شییویید بانو جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ http://shiiviid.blogsky.com

اووون حالت و عشقه که میشینی تلویزیون ملی میبینی والله!
ضمنن اووون حس باشگاه و ورزشکاریتم میخرمممممممم یه جااااا

خیلی گرونه ها

ⓖⓞⓛⒾツ یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ق.ظ http://flowerever.blogsky.com/

ما تلویزیون نداریم

ابن درستشه

لی لا یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com/

سلام.
چرا بابا کلاه قرمزی برای سال 92 پخش خواهد شد! تبلیغشو خیلی وقت پیش من دیدم!
ووی اگه سال92بدون کلاه قرمزی شروع بشه خب من افسردگی میگیرم!

اااااااااااا پس وقت بشه میبنیم

ساراشاعری نشسته برکاغذ سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ http://javedaneh1.blogfa.com/

سلام خوب پس پسرخاله هم نگاه میکنی نفت بیارممممممممممممممممم نون بخرممممممممممممم

بیار بخر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد