سلام 60

سلام

دیشب ساعت 3 یا شایدم 4 بود یک خوابی دیدم خنده دار بود  خیلی توی خواب خندیدم و از خواب هم بیدار شدم میخندیدم . یک کمی میخندیدم تا خوابم برد . کلا شب مفرحی بود . من خواب کم میبینم گه گاه ، اما  دیشب خواب دیدم و توی ذهنم موند از خواب به حالت خنده از خواب پریدم . جبران دیروز شد از صبح که امدم دفترم تا عصری گوشی تلفن از گوشم جدا نشده عصری رفتم خونه قید همه کارهارو زدم فقط خوابیدم حدود یک ساعتی خوابیدم تا سرحال شدم روز خیلی خسته کننده ای داشتم .مطلب جالبی در روزنامه خواندم ( شما چه شخصیتی دارید ) جالب بود . واقعا تا الان منصفانه بر مبنای حقیقت  و به دور از جانب داری با خودمون فکر کردیم یا عامیانه دو دو تا کردیم ببینیم ما چه شخصیتی داریم . بعضی وقتها ایراداتی به ما میگرند که ما اون ایرادات یا خوی خصلتها رو نمیپذیریم و برای خودمون دلایلی میاریم و به قول معروف کلاه شرعی سر  خودمون میگذاریم . اما الان با خودمون و برای خودمون فکر کنیم و خودمونو انالیز کنیم بینیم به چه نتیجه ای میرسیم و بر اساس همین نتیجه روی نقطه ضعفها و ایرادات اخلاقی شخصیتی خودمون کار کنیم چه اونهای که پنهان هست خودمون میبنیم میدونیم  و چه اونهای که احیانا دیگران به ما گفتند .  

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

خوابت چی بودحالا؟

اتفاقا اومده بودم بهت بگم گاهی ازخوبیاو خوشیا بنویس .این اواخر یه جوری هستی انگارخیلی درگیری

الان دیگه یادم رفته خوابمو
دل خوشی ندارم . نه این که خوشی نیست هست خیلی زیاد اما وقتشو ندارم واقعا در گیر کارم سنگین .

لی لا دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com/

سلامیکم. خب این قبول نیست! من خنده خونم کم شده، چرا خوابتو تعریف نکردی؟!

شخصیت من؟! اصن آدم جالب و دوست داشتنی نیستم! میدونم خیلی رو اعصابم...رو اعصاب خیلیا...خونوادمم(مامان-بابام)چون خونوادم هستن دوسم دارن! همین

باید تعریف میکردم که یادم نره . شاید غیر خانوادت هم کسانی باشند که دوست داشته باشند . فکر میکنی ادم دوست داشتنی نیستی . یک خواهر همیشه برای برادراش دوست داشتنی هست

maRyam سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
خوابتو میگفتی ما هم میخندیدیم دیگه
از این مطالب ( شما چه شخصیتی دارید ) تو مجله ها خیلی خوندم. همشون آخرش میگن من آدم خوب و نرمالی هستم
و اصن عیب و ایراد ندارم
اما نمیدونم چرا مامانم با نظر اونا مخالفه؟!!!!!!!

خوب راست میگه بنده خدا

مژگان چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ http://daryayomid.blogfa.com

سلاممممممممممم
خوبی تو ؟ چه خبرا ؟
خوش به حالت که حداقل تو خواب کمی خوش گذروندی !!

شییویید بانو یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ http://shiiviid.blogsky.com

خوابتو واسه کسی تعریف نکن خواب مرد چپه!!

یکی من خواب میبینم یکی هم حضرت یوسف دیده . اگه دیگه از خوابهای خودم تعریف کردم بگذار مملکت کن فیکون بشه . هیچی نمیگم

دختر مهربون دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ http://greendrugstore.blogfa.com/

وای من خیلی خواب میبینم
خیلی
دقیقا از لحظه ای که خوابم میبره تا وقتی بیدار میشم
ماجراهای مختلف
خسته میشم تو خواب

خسته نباشید . فکر میکنم خوابتون زیاد عمیق نیست . قابل درمانه یک سری عرق گیاهی هست بخورید خواب سنگین تر هست و خواب نمیبنید امتحان کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد