سلام 59

سلام 

خیلی برام ناراحت کننده هست که یک مرد 50 ساله خیلی باشخصیت و رفتار  متعادل بیاد جلوم گریه کنه و بگه چند ماه نتونستم برای خونم گوشت بگیرم من توان پرداخت جریمه کاریوندارم . روز عید میلاد پیامبر  بابت  اشتباه فردی  یکی از کارکنان اینقدر عصابی شده بود که نزدیکیهای ظهر قلبم درد گرفته بود . موردی که چند صد بار تذکر داده بودم و باز هم اشتباه شده بود خسارت سنگین زده بودن و بعد از چند ساعت رد یابی پیگیری فرد قصور کننده پیدا شد اما فقط گریه تحویل من میده . نمیدونم چی بگم با خودم فکرمیکنم این که سر کاره نتونسته چند ماه خونش گوشت ببره وای به حال بقیه مردمی که شاید اشتغال درامد درستی نداشته باشند . دیروز با یکی دوستان صحبت میکردم گفتم کشوری که این همه منابع داره نفت گاز معادن طبیعت اب زمین نیروی انسانی نیروی نخبه چرا باید وضعیت اینطوری باشه . کشاورزی نابود شده افراد نخبه فراری همه در حال مهاجرت اقتصاد نابود صنعت نابود تا کی باید این وضعیت باشه ......... به دوستان میگم وقتی خود دولت میگه  برای دور دوم طرح هدفمندی باید یارانه نقدی مردم 5 برابر بشه هزینه های مردم چه خواهد شد .  چند وقته تصمیم گرفتم تفسیر قران شروع به خواندن کنم تا الان چندین بار قران به صورت کامل خواندم اما با معنی و تفسیر و شان نزول ایات نبوده با این که وقت خیلی کم دارم اما تصمیم گرفت روزی دو یا حداقل یک صحفه تفسیر قران بخونم . مطمئنم که دیدگاهم در مورد قران و حوادث جریانات تاریخ اسلام و سایر جنبه های معنوی قران عوض خواهد شد .

نظرات 4 + ارسال نظر
maRyam پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
درمورد وضعیت مملکت حرف جدیدی ندارم بگم...
اما معنی قرآن خیلی خوبه
من روزی یک صفحه با معنی میخونم. اما دلم میخواد یهو همشو باهم بخونم که وقت نمیشه و تنبلی نمیذاره....

معانی قران خوبه اما تقسیر جامع تر و مطالب بیشتری داره

فاطمه پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com


داغ دلمو تازه کردی که

ولی من هربارقرآنو خوندم بامعنی خوندم
فکرخوبیه.
می شه اینبارباتفسیر امتحانش کنم.حتما جامع تره

شما هم امتحان کنید . ان شالله من هم مشغول میشم به خواندن

fars پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ http://fars.20r.ir

56060656517بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://fars.20r.ir

شییویید بانو شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ http://shiiviid.blogsky.com

الان دیدگاهت عوض شود آن مرد گوشت توی سفره اش میرود!؟
شمایی که چهار نفر زیر دستتان کار میکنند به جای اینکه اینقدر دنبال مقصر باشید جایش یک مقدار ااز دور نگاه کنید میبینید که این خط پیتی ها ی وسط کادر، نقاشی خودتان هست!
حالا اگر خواندی و نظرت چرخشی کرد چکید ه اش را هم خدمت من ارائه کن شاید در کوچه ی ما هم عروسی شود!

یک بار دیگر هم از قشر بدبخت ضعیف کارمند حتی یک کلمه ایراد گرفتی اینقدر عصبانی میشوم که فحش مینویسم..!

چی بگم . کارمند هم کارمندهای قدیم . حتما تمام تلاش خودمو میکنم از شما فحش نخورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد