سلام 58

سلام

روز پنچ شنبه مدیر پشتیبانی گفت که فردا که جمعه باشه بارگیری خیلی زیاد هست سنگینه و هماهنگ شده پرسنل این واحد صبح زود تر ساعت 7 بیاند سر کار که من هم موافقت کردم خوشحال شدم گفتم خوب الهی شکر داره وضعیت کارو بازار روبراه میشه معلومه خیلی بارگیری دارند که میخواهند زودتر بیاند . روز جمعه ساعت 1.30  ظهر بود از مدیر پشتیبانی پرسیدم کارها چطور بارگیریها کی تمام میشه گفت 1 ساعت دیگه . جا خوردم گفتم چی شد روزهای دیگه که ساعت 8 شروع میکردید بارگیری هم خوب نبود حداقل ساعت 5 یا 6 طول میکشید چطور امروز که بارگیری سنگینه ساعت 2 تمام میشه گفت خوب زود زدن دیگه هوا سرد هم هست  خیلی سریع کار کردن گفتم حتما بارگیری کم بوده مگه میشه گفت نه اتقاقا امروز خیلی زیاد هم هست از تعداد ماشینها معلومه دیدم درسته گفتم یک چیزی نمیخونه جریان درست نیست .  مدیر فروش خواستم جریان پرسیدم گفت جریان سر فوتبال هست مسابقه تیم قرمز ابی . از صبح پرسنل این قسمت با سرعت خیلی زیاد به قصد کشت سریع بارگیری کردن زودتر تمام بشه برند به فوتبال برسند . گفتم پس بگو جریان چیه صبح زود بیام بارگیری زیاده و بعدم سریع زدیم  تمام بشه هوا سرده بهانه بود . هیچ وقت از این فوتبال خوشم نیامده و کسانی که میبینم خیلی التهاب این بازی دارند خودشونو خار خفیف میکنند  بدم میامده . واقعا انسان باید این قدر جاهل نادان باشه که ملعبه این جور چیزها قرار بگیره . از قصد این قدر حواشی برای این بازی درست میکنند و توی رسانه ها اب رنگ میدن داغش میکنند تا بلکه چند روزی مردم سرگرم باشند حواسشون پرت بشه . چند ده  میلیارد تومان خرج این دو باشگاه میکنند و به چند تا بازیکن با اخلاق بی اخلاق میدن که بیاند وسط میدان لباس رنگی بپوشند بد ترین حرفها رفتارها نشون بدن و یک عده خوششون بیاد یا بدشون بیاد .چرا هزینه های این دو باشگاه رو دولت میده چرا همین طرفدارها نمیدن چرا برای دیدن این بازی در شبکه های خصوصی نمیگذارند تا برای دیدنش هزینه بدن . وقتی این کارو بکنند اون وقت معلوم میشه چند نفر ابی یا قرمز دو اتیشه پیدا میشه . البته جسارت به دوستاران فوتبال نمیکنم به کسانی که بدون حاشیه بی تعصب باز یهای فوتبال میبینند دنبال میکنند .بخاطر دورغی که گفتند تصمیم گرفتم زمان بارگیری هر ماشین مثل روز جمعه قرار بدیم وقتی میشه توی این زمانها کار کرد بارگیری کرد چرا باید روزهای دیگه این قدر طول بکشه فرصت خوبی شد . زمان خوبی زدن همینو ملاک قرار میدم . همیشه من میگفتم زمان بارگیریها زیاده اما استدلال میاوردن و زمان بارگیری تخلیه رو توجیه میکردن  پس حق با من بود .حداقلش این بازی این حسن داشته تا دوستاران این دو تیم خودشو نو خوب نشون بدن .

نظرات 4 + ارسال نظر
شییویید بانو شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ http://shiiviid.blogsky.com

اول که اینقدر حرص نخور دوم که یک سری خریت ها خوشمزه ان مث حالا برای بعضی این فوتبال سوم که حالا مثلن بد شد!؟ اگه هر روز یه دربی برگزار میشد زمان بهره وری به حداقل خودش میرسید بعد میشد مسمسک دست شما که یک چوبش کنید بزنید بر سر کارمند و کارگر بینوا...
من زورم به آن زامبی ارشد جگر خوار نرسد دست کم در این مواقع به تو که میرسد!!!

خدا لعنتش کنه رو اب ببینمش این زامبی ارشدو که باید جور شو من بکشم
این مسمسک نیست واقعیته لطفا واقع بینانه ببنید نگاه کنید

maRyam شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
منم از فوتبال متنفرم. اونایی که خودشونو میکشن برای این بازی ها یه مشت بیکار و نادان هستن که کارو زندگی ندارن...
فوتبال هم یه نوع ورزشه اما سیاسی شده...

بله دقیقا موافقم

فاطمه یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

نو خوب یعنی چی؟

این اصطلاحو تاحالا نشنیده بودم

حالا که شما می خوای طرفداری بی جای فوتبالو ازسرشون بندازی باید یه فعالیت خوب جایگزینش کنی .وگرنه سردرگم می شن.

فعالیت خوب همین کار کردن همشون هشتشون گرو نهشونه . درست کار کنند بهترین فعالیته بقیش پیش کششون

دختر مهربون یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ

من که طرفدار تیم ملی مالدیو هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد