سلام 50

سلام

دیروز جلسه با مدیران بازرگانی داشتیم . یکی از مطلبی که در موردش صحبت شد . عدم صداقت در معاملات هست . به راحتی در معاملات و خرید و فروشها دروغ میگند . همین یک عاملی هست که باعث میشه عدم اطمینان در خرید فروشها پیش بیاد . این موضوعیه  که میشه در کوچه بازار خودمون هم دید اکثرا وقتی برای خرید میریم هیچ گونه اعتمادی به گفته های فروشنده نداریم چه از نظر نوع جنس و چه قیمت . دیگه بازاری صادق کمتر میشه پیدا کرد . دو هفته قبل برای همشیره مکرمه سماور و قوری خریدم چند روز قبل پرسید چند خریدید ، گفتم به چه قیمتی خریدم . تو بازار که رفته بود گفت 42 هزار تومان گرون داده و جاهای دیگه ارزان تر بود در صورتی که همون فروشنده اینقدر قسم ایه خورد که همش روی این جنس 7 هزار تومان سود بردم . برنامه بفرمایید شما که از شبکه منوتو پخش میشه این هفته خیلی جالب شده یکی از شرکت کننده ها که سنش هم بالا هست خیلی خیلی سرزنده بشاشه خیلی سفارش میکنند که این هفته رو ببینم  این هفته جسته گریخته نگاه کردم این برنامه رو البته بخش های از برنامه رو  دفعه قبل یادمه که شرکت کرده بود توی برنامه نوازنده اورده بودن و ویلون میزدن و این بنده خدا اشک ریخت گریه کرد و گفت یاد پدرم افتادم . از کسایی که یاد پدرشون میکنند و همیشه حرمت نگه میدارند خیلی خوشم میاد و ادم با مرامی به نظر میرسه . و امشب میگند حتما ببینم  وقت کنم یادم نره امشب حتما ببینم این همه سفارش میکنند 

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ق.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

بفرمایید شام منظورته دیگه؟

من وتو ما که قطعه .کانالای دیگم هم که نگاه نمی کنم فقط بی بی سی پرشین

مردم بس که اخبارپراسترسشو گوش کردم

منم خیلی یادپدرم می کنم
منم آدم خوبیم؟

حتما ادم خوبی هستید . این بنده خدا که گفتم یک رفتار و مرام به خصوصی داره اگر میدید حتما تایید میکردید .
اتفاقا برعکس بی بی سی ما قطعه نمیتونیم ببنیم

yousef جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.parisekoochak.blogfa.com

کاملاً با گفته هاتون موافقم

خوبه خیلی تشکر

دختر مهربون جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ http://greendrugstore.blogfa.com/

کلا زیاد تلویزیون نگاه میکنید گویا!

اتفاقا زیاد وقت نمیکنم معمولا اخر شبها و وقتی هم نگاه میکنم یک کار دیگه هم کنارشم انجام میدم . بعد از اون مگه دل خوشی دیگه ای هست برای مردم .در 24 ساعت همش 26 ساعت میبینم زیاده

maRyam جمعه 1 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

دوره ای شده که شیطان میگوید:
آدم پیدا کنید، سجده میکنم...

ادرس بدید بیاد پیش خودم . کجا این قدر میکرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد