سلام 47

سلام 

الحمد الله بارندگی خوبی شده و ادامه داره هوا خیلی عالی هم هست . تهران و چند شهر دیگه الودگی هوا بیداد میکنه و امروز هم اونجا داره بارون میاد . چه معضلی شده این الودگی هوا برای شهر ها . این هم اثرات اقتصاد خوبه گلی به جمال مسئولین برند از این هوا استفاده کنند هر چند مطمئنم اکثرا هوا ساز یا تصویه هوا دارند و فقط این مردم هستند که دارند خفه میشند وقتی تجمیع جمعیت میشه در شهرهای بزرگ که 80 در صد اون به خاطر کار و اشتغال هست معلومه شرایط میشه اینطوری . دو روزه درگیری شدیدی شده بین کارخانجات تولید لبنیات با واحد های دامداری . قیمت خرید شیر کاهش پیدا و  بعضی دامداریها قبول نمیکنند . خدا کنه  سر و کارتون با کسی که نفهمه و بدتر از اون کسی که خودشو  به نفهمی میزنه نیفته . هر چی با سند مدرک استدال بهشون ثابت میکنم که به این دلایل کاهش قیمت هست نمیفهمند و باز بر میگردیم به سر خونه اول . این چند  ماه که روز به روز افزایش داشته قبول دارند اما این شرایطشو نمیپذیرند  . شرمنده هستم اما مجبورم بگم که حداقل یک کمی عقده دلم خالی بشه با بعضی افرادی که با گاو سر کار داشته باشه بیشتر از این هم نمیشه انتظار داشت قطعا از این حیوان تاثیر میگیره . این برای همه نیست اما بعضیا همینطوری هستند . واقعا از بس توضیح دادم این دو سه روزه و قبول نمیکنند  دهنم خشگ میشه . با تمام اینها لعنت بر مسببینش .

نظرات 4 + ارسال نظر
maRyam جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
واقعا این آلودگی هوا و تعطیلاتش بد معضلی شده. از کارو زندگی افتادیم...
شما غصه نخور. شکلات بخور

اخه نمیشه . چرا باید اونها الودگی هوا داشته باشند ما نداشته باشیم

maRyam جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
بابت اون لطیفه ممنون. اما من نمیتونم اونو بذارم تو وبم. آخه ما ی بازرس داریم ک یهو سرزده میاد بازرسی میکنه و اگه موردی پیدا کنه کارو کاسبیمون تخته میشه...
این بازرسمون به کلمات بد گیر میده. این لطیفه هم نکته اصلیش همون کلمه بود اگه نباشه بی میزه میشه. ولی خودم کلی خندیدم. مرسی

خواهش می کنم . دیدم این مطلب با مطالب شما هم خوانی داره برای شما ارسال کردم

فاطمه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

یکی بزن تو گوششون بلکه بفهمن

اونی که خودشو به نفهمی زده چی . باور کنید با این چیزها درست نمیشند

لی لا دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ http://halogen1983.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااام

اینجا اصن هوا زمستونی و سررررررررررررررد نیست..من هوای منجمد کننده میخوام!
خداروشکر که دیگه هوامون آلوده نیست!
وقتی توضیح دادید و قبول نکردن میدونید چی بگید؟! یهو قاطی کنیدو بگید: عجب گاوی اینجا ایستاده ها ! یه تیر و دو نشون

از دور ایستادید میگید لنگش کن . خو شاخم میزنند اینها خیلی آلاغن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد