سلام 41

سلام 

 وقتهای که  دارم رانندگی میکنم کسی بیاد پشت سرم بوق بزنه یا چراغ بزنه برو کنار اصلا توجهی نمیکنم و کار خودمو میکنم . توی خیابون اصلی وقتی دارم با 50 تا میرم که خودش زیاد هست هی از پشت سرکسی بوق بزنه یا چراغ بزنه اصلا توجهی نمیکنم . یا جلوی من چند تا ماشین هست و من هم پشت سرشون دارم میرم کسی میرسه هی بوق چراغ  توجهی نمیکنم و چند باری هم رفتم بغل اومده جلوم من شروع کردم به بوق زدن چراغ زدن و عاصیش کردم . وقتی جلوی من بسته هست خوب کی چی  هی بوق چراغ همه برند کنار که میخوای رد بشی . متاسفانه توی رانندگی خیلی خیلی کم گذشت  بی حوصله هستم  .خیلی به شدت عصبانی میشم وقتی توی صف ماشین هستم و دارم رانندگی میکنم کسی بیاد بخواد زرنگی کنه جلو بزنه خارج از صف .  توی رانندگی تا تونستم حقوق دیگران رعایت کردم تا الان فکر میکنم فقط یک بار جریمه شدم . توی جاده خیلی سریع میرم اما برای دیگران خطر ایجاد نمیکنم . همیشه  به خودم قول میدم دیگه تند نرم اما تا میفتم توی جاده کمتر 150 نمیرم و کار اشتباهی هم هست اما عادت شده توی شهر خیلی نظم انضباط رعایت میکنم و کسانی بد رانندگی میکنند هم راه نمیدم . یک بار در حین رانندگی یک ماشینی ویراژ میداد خیلی خیلی بد رانندگی میکرد توی میدان افتاد بغل من دیدم مثل دیوانه ها میخاد بکوبه به ماشینم با همه اینجوری میکرد ماشینو نگه داشتم رفتم پایین گفتم چته گفت دوست دارم خسارتش میدم حرفیه . خوب چی بهش بگم از بد شانسی طرف هم توی میدان شلوغ رسید به من اونجا که نمیشد چیزی گفت یا یک باره دیگه دو ماه قبل در حین رانندگی یک ماشینی با سرعت خیلی زیادی جلوی من از سمت مخالف یک چپ راست کشید فرار کرد دو نفر دیگه هم توی ماشینم بودن که با اطمینان گفتند طرف مریض هست اما مریض نبود 3 تا پسر بودن و فرار کردن قصد اذیت داشتند . راستش دوست ندارم اینو بگم و شخصیتا هم اینطوری نیستم اما اگر زمانی با  کسی به خاطر بد رانندگی کردن  درگیری فیزیکی پیدا کنم  درس بدی بهش میدم که برای همه عمرش یادش بمونه . خیلی وقتها خودم کنترل کردم این اتفاق نیفته اما اگر از دستم در بره مطمئنم تلافی نو کهنه سرش درمیارم .

نظرات 6 + ارسال نظر
fcdx یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.fcdx.ely.ir

7856206517گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fcdx.ely.ir

مژگان یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

باوووووووشه بفرمایید گذاشتم تو شیشه

فاطمه دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ق.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

مثل اینکه جدیدا هم اتفاقات رانندگی این چنینی واست افتاده

زیاد . کلا روی اعصابمم این راننده نماها

لی لا دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ http://halogen1983.blogfa.com

من چن بار به شما بگم با این راننده های وحشی دهن به دهن نشو داداش گلم؟!...

ولی از شوخی بگذریم ، این جور راننده ها همه جور سلاح سردو گرمی با خودشون دارن، شک نکنید! اون یارو ورزشکاره رو که ناکار کردن غیر ازین بود که طرفو با قمه زدن!؟
توروخدا بیشتر مواظب خودتون باشید...بهشون راه بدید گورشونو گم کنن برن خب...

همـــــــــــــچین چکـــــــش میــــــــــــــزنم همچینننننننن چکــــــــــــــش میــــــــــــــــــــــزنم که یادش بره از سلاح سرد استفاده کنه

سیمین دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

این روزها تنها چیزی که هیچکس نداره اعصاب درست و حسابیه

مگر گذاشتند برای مردم

maRyam سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
بنظرم قبل از برخورد فیزیکی راجبه هنراتون بهشون بگید مطمئنا تاثیر داره...

نه فکر میکنم هنر کاربردی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد