سلام 39

سلام 

 سریالی به نام دزد پلیس که از شبکه 3 ساعت 9 پخش میشه خیلی جالبه خیلی طنز و خنده داره بخصوص داود ز . هر وقت ، وقت کنم یادم باشه نگاه میکنم میخندم خیلی قشنگه . دوستانی که به این نوع سریالها علاقه دارند ببنید . بعضی سریالها دست به هر حربه ای میزنند تا ببنده رو بخندونند یا خیلی حرفها حرکات تکراری و یا افراد خیلی تکراری استفاده میکنند اما این سریال اینطوری نیست به نظرم خیلی طبیعی بازی میکنند ارزش دیدنشو داره . امروز با مدیران یکی از دفاتر پخش جلسه داشتیم و بعدش به کارهای روز مره میرسیدم ایشون هم در دفترم حضور داشت وقتی داشت میرفت گفت شما خیلی راحت نه میگید خیلی راحت ، برای من خیلی  سخته نمیتونم اینطوری باشه . بعدش دیدم راست میگه شاید در طول روز 100 بار کلمه نه و یا با این مظامین استفاده کنم و فقط 2 یا 3 بار  کلمه بله و یا میشه امکانش هست با این مظامین استفاده میکنم . دقیقا چندین بار مادر م به من چندین سال قبل میگفت شما کلمه نه بلد هستید چرا نمیگی چرا هر چی هر کی میگه یا میخواد میگید بله انجام میدید کلمه ای به نام نه هم هست . امروز بهش میخوام بگم الان دقیقا چند سالی هست که فقط دارم از این کلمه نه استفاده میکنم خیلی هم زیاد استفاده میکنم و برای من هم مهم نیست که طرف ناراحت میشه یا نمیشه فرقی نمیکنه نه نه هست .  خیلی قبلا وقتی نوجوان بودم دوستانم میامدن دنبالم یا تلفن میزدن که کاری بکنیم یا جایی بریم سریع اماده میشدم میرفتم بله میگفتم و مادرم می پرسید کجا میگفتم نمیشه که بگم نه میشه ، باید برم ناراحت میشند من خودم اصلا اصلا دوست ندارم برم و یک سریال هم بازی میگردم که اینها مزاحمند اینها میگند بیا من خودم دوست ندارم برم این جور حرفها ( البته همش بهانه بود ) و اون مواقع بود که مادرم میگفت کلمه نه هم به کار ببر فردا روز توی همه کارهات زندگیت محل کارت عادت میکنی همش بله بگی. البته اوایل کارم هم همینطوری بود و واقعا خیلی سخت بود خیلی وقتها مشکلاتی هم پیش میامد اما دیگه خیلی وقته دیگه فقط نه ، نمیشه ، امکان نداره .

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:19 ق.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

این دفعه ازاون وربوم افتادی

نمیدونم شاید . اما اینطوری فکر کنم بهتره

فاطمه سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.radepayegol.blogfa.com

شماکه همه رمزارو داشتید وهیچ رمزی واستون مجهول نبود

ولی باشههه اگه مطلب رمزدارنوشتم می دم
البته اگه زیادی زنونه نباشه

ان شالله پشت در بسته نمونیم

لی لا سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ق.ظ http://halogen1983.blogfa.com

داوود زززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز دوست دارم دزد و پلیس رو ! مخصوصا از حرف زدن داوود! ببین خواهر گلم!
خب تقریبا همشون عوامل همون سریال پارسالی هستن که اسمشو یادم نمیاد! که ناصر اونجا دکتر روانشناس بود! و یه خانوم شیرزاد خُل داشتن.

آیا وکیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم؟نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع.... نه خیلی خوب و لازمه! به کارتون ادامه بدید

اسم سریالش ساختمان پزشکان بود . اونم قشنگ بود . اما این خیلی قشنگتره .
ببین خواهر گلم چند بار بگم جلوی غریبه ها با من اینطوری حرف نزن ضایع نکن اهاننننننن

maRyam سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
نه گفتن هم هنریه واسه خودش...
شما هم که هنرمند...

جدیدا خیلی راحت تر هم میگم زیاد اصرار کنند میگم باشه فردا جواب میدم و فردا هم نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد