سلام ۱۴

سلام 

هفته گذشته بعد از یک سری برنامه ریزی کسر و اضافه کارها موفق شدم برم نمایشگاه کتاب اما از ساعت ۸ صبح که رسیدم تهران تا وقتی که تونستم برم داخل نمایشگاه ساعت ۱۱.۳۰ شد تمام بزرگراها پارکینگ ها خیابانهای اطراف شلوغ بسته ترافیک بود و نمایشگاه هم روز جمعه بود که رفته بودم . انبوه ادمهای علاف بخصوص دانشجویان دانش پژوهان عزیز که از شهر ها و دانشگاه های دور نزدیک امده بودن فقط به صرف این که از شهرشون دانشگاهشون بیرون زده و یک محیط ازادی قرار بگیرند از سرو کول هم بالا برند . عده های کمی از اونها که کمی دانش پژوهتر بودن به دیدن کتابها پسنده میکردن و جز اتلاف وقت خودشون و دیگران هیچ کار دیگهای نداشتند انجام بدن . من تعجب میکنم کتاب هم دیدن داره که اون همه ادم برای دیدن کتاب امده بودن یا اون همه دانشجو از سراسر ایران فقط به صرف این که پسر دختر از سرو کول هم بالا برند امده بودن اگر دانشگاه ها اقدام به اوردن اونها بصورت رایگان نمیکردن شاید جمعیت به یک سوم تقلیل پیدا میکرد و تعداد کمی اقدام به امدن میکردن . اما چکار میشه کرد مملکت ما هست محیط محیط فرهنگی ادبی . تا ساعت ۸ شب با خستگی زیاد تونستم چند تا کتاب مورد نظرمو پیدا کنم . اما صد حیف از وقت خریداران واقعی کتاب که وقت اونها در ترافیک ماشین ادمهای داخل نمایشگاه تلف میشه .و شاید بشه گفت تنها چیزی که اونجا اصلا ارزش نداشت وقت زمان بود .

نظرات 4 + ارسال نظر
منتظر چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.tanhayeraha.blogfa.com

سلام چه خوب که یه وبلاگ واسه دلنوشتتون هم دارید.

با این شلوغی بی مورد نمایشگاه کاملا موافقم بک سری ادم علاف بیخود میان نمایشگاه نمیذارن اونایی که واقعا احتیاج دارن به کارشون برسن . باور میکنید من جندسال پیش یه بار رفتم چنان پشیمون شدم که دیگه الان حتی بهش فکر هم نمیکنم که برم نمایشگاه!!!!!!!!!!!!

امیری جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام
برای من که کتاب نخریدید!
اوه اوه! دلم واسه شکلکای بلاگ اسکای تنگ شده!
به نظر منم رفتن به نمایشگاه کتاب بی هدف کاریست بس عبث....

maRyam دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ http://payamebaran.blogfa.com

سلام
منم امسال رفتم نمایشگاه
بعضی ها هم با خانواده اومدن. بچه نوزاد رو اورده بودن. پدربزرگی که نابینا بود...
نمیدونم اونجا چکار داشتن؟!!!!!!!!!

مطمئننا برای خرید کتاب نیامده بودن

ساراشاعری نشسته برکاغذ دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ http://javedaneh1.blogfa.com/

یه جورایی شبیه خودمی من عاشق کتابم وخریدکتاب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد